9 признания на сервитьори, които ще те шокират

07.10.2015 / 22:42 4

Хората, гледали култовата лента на Финчър "Боен Клуб", вероятно помнят сцената с ресторанта, в който работиха главните герои. И по-точно начинът и съставките, с които сервираха храната на нищо неподозиращи клиенти.

За тези, които не са гледали филма, съставките бяха под формата на екскременти, урина и какво ли още не.

В следващите редове ще откриете откровените признания на различни руски сервитьори, като ви уверяваме, че и при нас, в България, е така.

Малки тайни:

1. Специалният коктейл, който всеки барман предлага, се приготвя от остатъците от най-евтиния алкохол и всеки път е с различен вкус според това, което е останало по дъното на бутилките. Въпреки това никой не забелязва, защото се консумира от порядъчно подпийнали хора.

Стела, сервитьорка в стриптийз-бар

2. В нашия ресторант всеки ден се предлага шведска маса със свежи продукти. Когато клиентите ги пооберат, масата се допълва с остатъците от миналия и по-миналия ден...

Лидия, сервитьорка в ресторант

3. Веднъж управителят ме накара да изстъргвам плесен от престоялите сладки.

Наталия, 22 години, работи в италиански ресторант

4. Постоянно наливаме по-малко алкохол. Вместо 50 грама сипваме 30 - това е абсолютно незабележимо, а печалбата е двойна.

Алексей, барман

5. Тъй като съм в системата, когато отивам на кафе, винаги си поръчвам напитките в оригиналната им опаковка, а не в чаши. Ледът го изисквам отделно.

Анна, 24 г., 3 години стаж в кафе-бар

6. Често вместо качествена водка, предлагаме много изстудена некачествена, разликата е невъзможна за откриване. Много пъти ни се налага дори да преливаме някъде скъпия алкохол, за да напълним бутилките с евтин.

Николай, сервитьор в кафе

7. Ако попаднем на особено нагъл и неприятен клиент, можем не само да се изплюем в наргилето му, но и да се поизпикаем вътре.

Гриша, келнер в наргиле-бар

8. Абсолютно навсякъде соковете, бирата, безалкохолните и алкохолните напитки се разреждат с вода и им се добавя повече лед, отколкото е необходимо.

Стела, сервитьорка в 5-звезден хотел

9. Често взимаме неща от порцията, често от гарнитурата, парчета плодове, суши. Това не се забелязва, защото никой не знае как вдействителност изглежда цялата порция.

Михаил, келнер в ресторант

 

Какво вбесява сервитьорите:

10. Повече от всичко ме побърква, когато ме помолят да доливам вряла вода в чайника.

Силвия, арт-кафе

11. Дразня се, когато клиентът реши, че иска пепси. Когато му го предложим, се сеща, че иска лимон. Когато получи и него, иска сламка, а накрая се оказва, че всъщност искал кола.

Екатерина, сервитьока в ресторант

12. Най-омразният ми въпрос е когато клиентът поиска бира и попита "Коя е най-вкусната?"

Лида, ресторант

13. Най-омразните клиенти - някой загубеняк с момиче, с бутилка шампанско за вечерта и ясни цели за през нощта.

Настя, кафе-бар

 

 

Някои съвети:

14. Постоянен клиент, който никога не оставя бакшиш, не може да бъде любим, колкото и приятен да е той.

Надежда, 24 г. кафе

15. Помнете, че много неща зависят от келнерите, в това число и правилното приготвяне на храната, както и качеството на използваните продукти. Не забравяйте, че ние винаги контактуваме помежду си и всички са наясно кой клиент е добър и кой трябва да бъде наказан.

Алексей, 22 г., индийски ресторант

16. Ходете в новите ресторанти, там сервитьорите винаги се стараят за клиентите си.

Артьом, 24 г., ресторант

 

div.bg

фото: possector.com


Коментари
Коментирай чрез Facebook
15
2
kris (преди 8 години)
Рейтинг: 340558 | Одобрение: 54738
Двама си поръчват пиене и единия се обръща към взелия вече поръчката келнер : и искам чашата ми да е измита......Келнера се връща с поркането и пита : на кого чашата трябваше да е измита ?
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама