Още по темата: Вече повече от седмица абонати на "Интербилд" стоят без кабелна и интернет, сигнализира читател
Нова порция недоволство срещу Телекомуникационна компания "Варна", известна още като "Интербилд". И този път недоволството е от клиенти на фирмата. Наш читател ни писа на електронната ни поща info@petel.bg, че вече повече от седмица хиляди абонати са оставени без кабелна телевизия и интернет.
"Живея в тази част на Варна, която е заключена между "Пикадили парк" и ресторант "Камелия". Вече повече от седмица нямаме кабелна телевизия и интернет, които по договор трябва да ни бъдат осигурени от "Интербилд", оплаква се абонатът на компанията.
"Първо проблемът се появи между 15 и 18 септември. За ден комуникациите бяха възстановени. От 19 септември до днес отново сме без телевизия и интернет. В първия период, ако някой изобщо вдигнеше телефона, от обслужващата компания ни обясняваха, че има проблем с прекъснат кабел. В последните дни няма оператор на посочените за връзка телефони", продължава недоволството си отчаяният от бездействието на фирмата читател.
"Интересно дали собствениците и управителите на "Интербилд" при недоставяне на услуга на клиентите ще изискват заплащане на месечната такса в пълен размер", пита се възмутеният клиент.