Форум
 

ПЪТЯТ "ДЪЛГОПОЛ - ПРОВАДИЯ" Е ПРОХОДИМ

27.01.2013 / 11:00 часа0

Харесайте ни във FB


Николай Георгиев

Движението по път II-208 "Дългопол-Провадия" е възстановено, а отсечката е проходима, съобщиха от Агенция „Пътна инфраструктура”. Вече е отменена и забраната за движение на камиони с тегло над 10 тона. Отсечката беше временно затворена поради почистване на снега. В сила остават някои ограничения. Движението по "Старо Оряхово-Долни Чифлик-Гроздьово-Бозвелийско" временно се осъществява в една лента поради ремонт на пътя. Пътуващите в направление Варна - Бургас е добре да носят вериги, а за товарните автомобили те са задължителни. Пътищата във Варненско се чистят от 41 машини.

 




Харесайте ни във FB
Спонсорирана връзка
Коментари
Напиши коментар
Име
 
Коментар
 
реклама
Форум

Форум
Topalov(01:11:51 / 29.11.2014)
0
0
Колко лесно е да се препише вината на някои друг.Сега финансово разузнаване са виновни за далаверата,видите ли как не са разбрали? Излиза някой ,набеждава някого по някоя медия и това е! Доказателства и документи не са нужни,достатъчно е да осереш някого в ефир.Озлобената пасмина не иска истината,достатъчен и е виновник!
смсмсмсмс(23:45:03 / 28.11.2014)
1
1
И какво става ясно от стенограмата ? Че просто ще се забави с една година, защото комунистите за краткото си управление изтеглиха заеми, заради които сега ще теглим нови заеми за да се оправим...
смсмсмсмс(23:43:14 / 28.11.2014)
0
0
ЛИЛЯНА ПАВЛОВА: Уважаеми господин министър-председател, уважаеми колеги, с това решение Министерството на финансите ни отказа продължаването на програмата за транзитни пътища VІ. Тук държа до отбележа, че недоговарянето на тази програма и програмата, която беше предложена със Световна банка и с Европейската инвестиционна банка означава, че ние няма да можем да започнем, ако не се предвиди друг финансов източник (а в бюджета няма очевидно такъв), не можем да започнем изграждането нито на АМ „Хемус”, нито да довършим изграждането на участъците от трансевропейската мрежа София – Видин, София – Калотина, съответно София – Велико Търново – Русе и довършването на всички участъци от Южната дъга на Софийското околовръстно в двете направления, които имаме да довършваме, както и ремонта на старите участъци на АМ „Тракия”. Това са основните проекти, които бяха заложени в предложението на Министерството на регионалното развитие до Министерството на финансите да бъдат финансирани чрез заемни средства. По този начин те отпадат от финансиране изцяло от държавния бюджет и отпадат от плановете като минимум до 2016 година, за да започнем преговори. Разбирам и подкрепям идеята, че трябва да спазим бюджетния дефицит и баланса, но предлагам да се даде възможност да водим поне рамкови преговори с международните финансови институции и да направим подготовка и тази нулева година да не я изпуснем поне в подготовка на заемни споразумения, за да можем да си гарантираме, че поне от 2016 година ще започне реално изпълнение на тези проекти. Благодаря ви. ВЛАДИСЛАВ ГОРАНОВ: Няма пречка да преговаряте, госпожо министър. Просто в 2015 година няма да харчите от тези заеми. БОЙКО БОРИСОВ: С една дума – разговорите са позволени. ЛИЛЯНА ПАВЛОВА: Аз не искам разговори, аз искам споразумение и пари. БОЙКО БОРИСОВ: Както министър Москов казва: „С пари всеки може”. ЛИЛЯНА ПАВЛОВА: Аз все още не съм намерила начин да строим пътища без пари, но ще се радвам на ноу-хау. БОЙКО БОРИСОВ: Приема се точка 15.
Обяви
реклама

Последвайте ни във Facebook.com

Искате ли и приятелите ви да знаят за това?



Харесайте ни във фейсбук, за да получите повече!