Илюстрация Булфото
Минималната заплата става 460 лева от януари, а с нея нарастват и вноските
Осигуровките за пенсия ще се повишават от догодина. Новите стойности ще понижат заплатите на работещите с до 11 лв. Хората, които са на минимална заплата, ще внасят с 2 лв. повече в хазната. Тези на максимален осигурителен доход - малко над 11 лева.
От януари минималната заплата става 460 лв., съобщава bTV. Общо за всички видове осигуровки на работника ще се удържат малко над 61 лв. Ако вноската за пенсия се беше запазила, работникът щеше да дава с около 2 лв. по-малко. Заради увеличението на минималната заплата обаче в крайна сметката нетната заплата ще се увеличи с 29,53 лв. спрямо тази година.
При заплата 1200 лв. общо за осигуровки на работника ще се удържат 5,28 лв. повече. Заради оставащата обаче по-малка облагаема сума в крайна сметка нетната заплата, т.е. това което получаваме чисто, ще се намали с по-малко от 5 лева.
Ако се осигуряваме на максималният доход 2600 лв. - общо за осигуровки ще ни удържат малко над 11 лв. повече. Заради оставащата по-малка облагаема сума, чистата заплата ще се стопи с 10,3 лв.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Проф. д-р Здравко Каменов: Още в самото начало, от първия момент на поставяне на диагнозата стремежът трябва да бъде към идеален гликемичен контрол
Дата: 10/10, 06:30
Слънчево по Черноморието с температури 23-25 градуса
Дата: 10/10, 06:00
До 50% по-ниски цени на 100 основни продукта в Lidl
Дата: 10/10, 05:50
Спортът по телевизията в събота 10 октомври
Дата: 10/10, 05:00
Хороскоп за събота: Телец - настроение; Лъв - честност; Везни - хармония; Стрелец - дипломатичност; Водолей - разнообразие
Дата: 10/10, 04:30