Снимка Булфото
Националният съвет за тристранно сътрудничество ще обсъди два проекта на постановления на Министерския съвет - за определяне на линията на бедност и на нов размер на минималната работна заплата през 2017 г., съобщи "24 часа".
Правителството в оставка прие линията на бедност за 2017 г. да бъде 314 лв., което означава увеличение с 14 лв. Линията на бедност се използва като параметър при формирането на социалната политика в областта на доходите и жизненото равнище, предава БНТ.
От 1 януари размерът на минималната работна заплата е 460 лв. С увеличението, което е 9,5%, ще се мотивират търсещите работа, очаква се да бъде намален и рискът от бедност сред работещите, аргументираха се от правителството.
Oчаквайте подробности.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Прокурор от Монтана отива на съд за шофиране с 2,47 промила алкохол
Дата: 09/10, 12:571 Коментар
ГДБОП спря нелегален сайт за стрийминг на над 19 000 тв програми и близо 100 000 заглавия
Дата: 09/10, 12:53
До 50% по-ниски цени на 100 основни продукта в Lidl
Дата: 09/10, 12:50
Външният министър: България не участва в консултации за предоговаряне на ангажиментите на Скопие
Дата: 09/10, 12:491 Коментар
Черна гора арестува създателя на руския провоенен канал "Рибар" заедно със съпругата му
Дата: 09/10, 12:481 Коментар