Американски тийнейджър в отлично здраве почина, след като изпи няколко напитки с високо съдържание на кофеин за прекалено кратко време. 16-годишният Дейвис Крайп от Южна Каролина припаднал, след като изпил лате, една газирана и една енергийна напитка за по-малко от два часа, пише Блиц.
В следствие на това момчето получило сърдечен пристъп заради кофеина, който причинил аритмия, съобщава съдебният следовател Гари Уотс. Общото количество на кофеин в напитките, които Дейвис изпил, се равнява на около 470 мг. Приемът на повече от 400 мг кофеин дневно би могъл да причини ускорен пулс, пивишено кръвно налягане, аритмия, разтреперване, нервност, инсомния и паник атаки, сочат данни на Европейския орган за безопасност на храните от 2015 г. „Това не е предозиране с кофеин”, уточни Уотс. По думите му причината за инцидента е по-скоро краткото време, за което са приети напитките. Той призова хората да внимават с енергийните и газираните напитки, които пият, тъй като прекомерния им прием може да доведе до странични ефекти като аритмия и променливо кръвно налягане.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Брайън Адамс пусна протестна песен срещу Тръмп и преименуването на езерото Онтарио
Дата: 31/10, 02:00
Чуждестранни инвеститори с интерес към новия Индустриален парк на Варна
Дата: 31/10, 01:40
„Кошница с грижа“ през ноември в Lidl: нови 32 продукта с до 30% отстъпка
Дата: 31/10, 01:30
К100: А1 e най-голямата технологична компания и лидер в системната интеграция у нас
Дата: 31/10, 01:30
Разгадават мистериозното оцеляване на крокодилите при астероидния сблъсък, унищожил динозаврите
Дата: 31/10, 01:30