От последните минути: По-високи заплати от догодина


08/11/2017, 15:39

По-високи заплати от догодина се предвиждат в проектобюджета за Държавното обществено осигуряване за 2018 г, който депутатите приеха на първо четене с общо 123 гласа "За" и 86 "против" и нито един "въздържал се". Против гласуваха от парламентарните групи на ДПС и БСП.

Минималната работна заплата скача от 460 лв. на 510 лв. Определя се минимален месечен осигурителен доход на самоосигуряващите се лица в размер на 510 лв. С нея се увеличава минималният осигурителен доход за земеделските стопани и тютюнопроизводители от 300 лв. на 480 лв. Запазва се размерът на максималния осигурителен доход за всички осигурени лица - 2600 лв.

Размерът на обезщетението за отглеждане на малко дете от 1 до 9- годишна възраст се увеличава от 340 на 380 лв., пише "24 часа".

 

Добави Petel.bg в Google

Редактор "Екип на Петел",

"За нас"


За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на [email protected]. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!

 

 

Зареждане на коментарите. Моля, изчакайте!



Спонсорирани връзки.



ВАС окончателно спря отнемането на лиценза на частната болница в Пловдив, в която почина 6-годишното дете
Дата: 13/11, 15:23

Откриха заготовки и материали за изработка на документи за самоличност на ГКПП „Капитан Андреево“
Дата: 13/11, 15:16

Силен вятър прекърши клони в Морската градина във Варна
Дата: 13/11, 15:05

Билд: Русия е поискала НАТО да изхвърли Финландия
Дата: 13/11, 14:522 Коментара

Три населени места във Варненско останаха без ток заради силния вятър
Дата: 13/11, 14:50

Още новини
Спонсорирани връзки.

twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2026 | Пълна версия