Парламентът реши минималният осигурителен доход да бъде 510 лв. и прие предложението на БСП за земеделските производители той да бъде 350 лв., предаде „Фокус“.
Съгласно приетия на второ четене текст от бюджета на ДОО за 2018 г. минималният месечен размер на осигурителния доход за самоосигуряващите се лица ще бъде 510 лв. Депутатите решиха максималният месечен размер на осигурителния доход да бъде в размер на 2600 лв. Управляващите бяха предложили минималният осигурителен доход на земеделските производители и тютюнопроизводители да бъде в размер на 480 лв., но депутатите приеха предложението на БСП той да възлиза на 350 лв. От БСП предложиха още максималният осигурителен доход да бъде в размер на 3300 лв., но предложението им беше отхвърлено.
Депутатът Георги Гьоков от БСП изтъкна, че отново са облагодетелствани по-богатите. „Това е грешна политика, защото се замразяват приходите в ДОО“, заяви Гьоков. От ДПС пък предложиха минималният месечен размер на осигурителния доход за регистрираните земеделски производители и тютюнопроизводители да е в размер на 330 лв. Според Хасан Адемов от ДПС тютюнопроизводителите и земеделските производители не трябва да бъдат включени в една група.
/24 часа
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Гълъб Донев: Промените в Закона за личната помощ ще бъдат оттеглени и преработени
Дата: 13/11, 14:12
"Уолстрийт Джърнъл": Путин разчита на четири сценария за победа в Украйна
Дата: 13/11, 14:05
Шишков призова да не се обжалва процедурата за моста Смолян - Пампорово
Дата: 13/11, 13:55
Художник Маргарита Колева представя нова колекция от картини
Дата: 13/11, 13:53
Почина бургаска футболна легенда, шампион с ЦСКА
Дата: 13/11, 13:49