Националният съвет за тристранно сътрудничество ще обсъди минималната работна заплата за 2018 г., обезщетенията за безработица и промените в Наредбата за пенсиите и осигурителния стаж, съобщава БНТ.
Ръст на минималната заплата от 460 на 510 лева предвижда бюджетът за следващата година. Увеличението на минималния осигурителен доход ще е с 3,9%.
Бизнесът е против увеличението, синдикатите го определят като ниско.
Социалните партньори ще обсъдят и предложения за предприемане на спешни мерки за преодоляване на тежкото финансово състояние на общинските болници.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
75-годишен мъж е загиналият пешеходец, блъснат на бул. "Левски" във Варна
Дата: 13/11, 13:06
Омбудсманът: Над 800 жалби за два дни заради промените в личната помощ
Дата: 13/11, 12:58
Тежък инцидент на бул. "Левски" във Варна, има загинал
Дата: 13/11, 12:56
Благомир Коцев с равносметка за три години начело на Варна: Знам цената на отговора "не"
Дата: 13/11, 12:49
Служителите от варненския съд излязоха на протест
Дата: 13/11, 12:371 Коментар