Минималната работна заплата ще стане 510 лв. от 1 януари 2018 г. Размерът й ще се повиши с 10,9% в сравнение с настоящата година, реши правителството, съобщават от пресслужбата на Министерски съвет.
По-високият размер на минималната заплата ще мотивира търсещите работа и ще допринесе за намаляване на риска от бедност сред работещите. Увеличението й отразява заявения приоритет на правителството за устойчиво повишаване на стандарта на живот.
За повишаването на минималната работна заплата на 510 лв. способстват икономическият растеж, устойчивите темпове на БВП през последните години, увеличаването на броя на заетите и ръстът на средната работна заплата в страната. От 1 януари 2018 г. минималната работна часова заплата ще бъде 3,07 лв., пише novini.bg.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Служителите от варненския съд излязоха на протест
Дата: 13/11, 12:37
От всичките си съседки Русия не е окупирала и анексирала територия само от една единствена държава
Дата: 13/11, 12:30
Без повече средства за войници рискуваме да задълбочим недостига на кадри в армията, смята Атанас Запрянов
Дата: 13/11, 12:29
Гимназията в Бояново получила близо 720 хиляди евро за празни класни стаи и ученици на хартия
Дата: 13/11, 12:21
Безработицата в България намалява, но НСИ отчита спад в заетостта
Дата: 13/11, 12:10