Снимка: Dariknews.bg
22 467 варненски фирми са декларирали печалбата си за изминалата година до момента пред приходната агенция в града, съобщиха от пресцентъра на Агенцията за Moreto.net.
Срокът за подаване на годишната декларация за облагане с корпоративни данъци за 2017 г. изтича на 2 април 2018 г., тъй като 31 март е в събота.
С тази декларация се подава и годишен отчет за дейността. В същия срок трябва да се плати и дължимият корпоративен данък, след приспадане на направените авансови вноски.
В офиса на НАП Варна вече са подадени и 12 467 декларации по чл. 50 от ЗДДФЛ.
Срокът за подаване на годишните данъчни декларации за облагане на доходите изтича на 30 април 2018 г., като в същия срок трябва да бъде заплатен и дължимият данък за довнасяне.
Неподаването на декларациите се санкционира, като минималната глоба е 500 лева за юридическото лице и 200 лева за управителя на фирмата.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Руски съд: Украинка е пращала от България печки с компоненти за взривни устройства
Дата: 08/10, 19:451 Коментар
Захарова предупреди Европа: Разполагането на ядрено оръжие е като "котка в чувал"
Дата: 08/10, 19:421 Коментар
Григорова: Категорично българите обедняват
Дата: 08/10, 19:172 Коментара
Обявиха къде ще спира тока във Варна и региона до 12 октомври
Дата: 08/10, 19:10