Снимка Булфото
Минималната работна заплата да стане 560 лева от догодина предлага кабинетът.
Министерският съвет одобри средносрочната бюджетна прогноза за периода 2019-2021 година. Тя предвижда увеличаване на размера на минималната работна заплата от 510 лв. на 560 лв. от 1 януари 2019 г., на 610 лв. от 1 януари 2020 г. и на 650 лв. от 1 януари 2021 година, информира БГНЕС.
С документа се залагат средносрочните цели на фискалната политика, обвързани със заложените в Закона за публичните финанси правила, ограничения и основни принципи за управление на публичните финанси, като се определят и таваните на разходите по отделни първостепенни разпоредители с бюджет и на бюджетните взаимоотношения за следващите три години.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Никол Кидман ще получи във Франция почетна награда „Сезар“
Дата: 13/11, 01:00
„Сваляме цените“: 100 продукта с до 50% намаление до 6 декември в Lidl
Дата: 13/11, 00:50
Мелони: Има твърде много формати за преговори относно Украйна
Дата: 13/11, 00:30
Над 3000 училища в Италия отново получиха бомбени заплахи
Дата: 13/11, 00:00
Къшнър и Уиткоф пристигнаха в Дъблин за среща със Зеленски
Дата: 12/11, 23:50