Изследване с 400 000 души установи колко чаши вино на седмица убиват преждевременно!


05/10/2018, 19:14

Снимка: Булфото, архив

Учени от Медицинския университет в Сейнт Луис, щата Мисури, установиха до колко чаши вино седмично можем да пием. 

Ако надвишим това количество увеличаваме с 20% риска от преждевременна смърт, пише Zdrave.to.



До този извод експертите стигнали, след като провели проучване с участието на 400 000 човека на най-различна възраст - от 18 до 85 години. 

Екипът на проф. Сара Харц смята, че консумацията на 3 чаши седмично от хора във всякаква възраст е оптимална и предпазва от болести на сърцето.  Що се касае до риска от ракови заболявания, хората, чиито роднини са преминали през такива, изобщо не трябва да близват алкохол.

Добави Petel.bg в Google

Редактор "Екип на Петел",

"За нас"


За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на [email protected]. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!

 

 

Зареждане на коментарите. Моля, изчакайте!



Спонсорирани връзки.



При катастрофи в страната през изминалото денонощие са пострадали 25 души
Дата: 14/08, 08:08

„Ние, потребителите“: От 18 до над 80 евро са нужни на турист в Созопол
Дата: 14/08, 08:01

Европейското първенство по волейбол за жени 2026 идва в ефира на MAX Sport и MAX One
Дата: 14/08, 08:00

САЩ преразглеждат ядрената си стратегия
Дата: 14/08, 07:461 Коментар

"Гранична полиция": Преминаването на всички гранични пунктове и преходи се осъществява нормално
Дата: 14/08, 07:36

Още новини
Спонсорирани връзки.

twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2026 | Пълна версия