Минималната заплата ще е 610 лв. от 1 януари 2020 г.


04/12/2019, 15:58

Минималната работна заплата ще се увеличи на 610 лева от 1 януари 2020 г. От същата дата ще се увеличат и заплатите в бюджетния сектор с 10%, на учителите - със 17.5% и на социалните работници - с 15%. Тези промени бяха приети при гласуването днес на бюджета на Държавното обществено осигуряване (ДОО).

Прагът на бедността догодина ще бъде 363 лева месечно.

В социалния бюджет е заложено и увеличение на всички пенсии от 1 юли с 6.7%. По-голям ръстът ще бъде на минималната пенсия, която ще стане 250 лева. В момента тя е 219.43 лева.

Минималната социална пенсия за старост ще нарасне на 141.63 лева. Максималната пенсия, или т. нар. таван, се запазва на ниво 1200 лева.

Добави Petel.bg в Google

Редактор "Екип на Петел",

"За нас"


За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на [email protected]. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!

 

 

Зареждане на коментарите. Моля, изчакайте!



Спонсорирани връзки.



Земетресение от 4, 6 по Рихтер удари Сицилия
Дата: 11/11, 08:32

Медицинската сестра Теодора, попаднала в ужаса на "Тракия": Хората, които бяха добре, си пушеха цигарите встрани и гледаха, не помагаха, дори някой да ги моли за помощ
Дата: 11/11, 08:24

58 пожара са ликвидирани в страната за денонощие, трима са пострадали
Дата: 11/11, 08:14

Трагедията на АМ "Тракия": Румънец, настанен в Бургас, е в най-тежко състояние
Дата: 11/11, 08:04

Трафикът на граничните пунктове със съседните държави тази сутрин
Дата: 11/11, 08:00

Още новини
Спонсорирани връзки.

twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2026 | Пълна версия