Клиентите могат да дарят през приложението Моят А1, а А1 ще удвои всички направени дарения.
Кампанията се провежда в партньорство с фондация „За доброто“.
Ремонтът ще подобри физическата и емоционална среда в още едно детско болнично отделение.
С третото издание на коледната кампания с кауза в Моят А1 компанията продължава своята подкрепа към проект „Светулка“. Тазгодишното издание на „Свързва ни доброто: Дари за здравето на децата, А1 ще удвои“ отново е насочено към частните абонати на А1, които имат възможност да дарят сума по избор през приложението Моят А1 или уеб версията му. А1 ще превърне всеки жест в двойно повече добро, като удвои всяко направено дарение за своя сметка. Набраните средства ще бъдат използвани за цялостно обновяване на детско болнично отделение в страната.
Как да дарите лесно през Моят А1
Всички частни клиенти, които имат поне една А1 услуга и активен профил в платформата, могат да дарят сума по избор, която ще бъде добавена директно към месечната им фактура за телекомуникационни услуги. Клиентите сами посочват стойността на своето дарение, като сумата не се облага с ДДС, а най-високото възможно еднократно дарение е 100 лева. За да дарят, ползвателите на Моят А1 трябва само да кликнат на кампанията на началния екран и на финала на плащането на месечната си фактура. Процесът за дарение е максимално опростен и достъпен – нужно е единствено клиентът да използва последната версия на приложението, без значение дали е титуляр или ползвател на съответната услуга. След края на кампанията - на 31 декември, А1 ще удвои събраната сума за своя сметка, така че да постигне двойно по-голям ефект на кампанията.
Защо А1 и фондация „За доброто“ инвестират в каузата
„Подкрепата за детското здравеопазване е кауза, която традиционно подкрепяме. Трансформацията в двете детски отделения, за които дарихме, ни окрили да продължим да създаваме по-топла и спокойна среда за децата и техните родители и тази година. Щастлива съм, че с всяко следващо издание на кампанията постигаме по-голямо въздействие и ще можем да удвоим добрите жестове на нашите клиенти и тази година. Вярвам, че заедно отново ще извървим пътя на доброто.“ – коментира Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1 България.
„Проучванията сочат, че приветливата болнична обстановка е от съществено значение за по-бързото възстановяване на децата, като същевременно тя осигурява спокойствие за родителите и по-добри условия за работа на медиците. Затова се радваме, че А1 за трета поредна година подкрепя проект „Светулка“, като дава възможност на хората да подкрепят каузата само с няколко клика.“ – допълва Надежда Рангелова, председател и съосновател на фондация „За доброто“.
„Светулка“ създава уютна и подкрепяща среда, където детето е поставено в центъра на лечебния процес. За да подпомогне по-бързото оздравяване на малките пациенти, като част от проекта се обновява материалната база, а експерти работят с всички страни, въвлечени в процеса на лечение, да подсигурят атмосфера на грижа и емпатия за малките пациенти. Вече са преобразени 10 педиатрични отделения в държавни и общински болници в страната.
Подкрепата на социални каузи и особено тези, насочени към децата, е сред най-значимите теми в ESG стратегията на А1. Компанията инвестира дългосрочно в подобряване на детското здравеопазване у нас, защото то е важно за цялото общество.
Устойчива промяна в детските отделения
Благодарение на двете изминали коледни кампании с кауза в Моят А1 вече са дарени 235 000 лева за подобряването на детското здравеопазване в България. Със събраните средства през първата кампания „Закръгляме в полза на доброто“ през 2022 година беше трансформирано детското отделение на МБАЛ – Карнобат. Миналата година в резултат на второто издание на кампанията беше завършено цялостното обновяване на отделението по педиатрия в МБАЛ – Ботевград. Подкрепата осигурява по-добри условия за престой и лечение на над 1 500 деца годишно.
Приложението Моят А1 – управление на услугите и доброто с няколко клика
Чрез приложението Моят А1 клиентите могат не само да се включат в кампанията за по-добро детско здравеопазване до края на тази година, но и да управляват удобно и лесно своите услуги по всяко време, независимо къде се намират.
Повече информация за кампанията „Свързва ни доброто: Дари за здравето на децата, А1 ще удвои“ можете да откриете на страницата на кампанията в a1.bg и в Моят А1.
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, интерактивна, цифрова, сателитна и мобилна телевизия, четири собствени спортни канала с марката MAX Sport, платежни услуги, ICT, cloud и IoT бизнес решения. През 2023 г. A1 България отчита приходи от 749,7 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 303,7 млн. евро.
A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 29 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония и Сърбия, а приходите на Групата за 2023 година възлизат на 5,3 милиарда евро.
Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни, онлайн разплащанията и дигиталните бизнес решения. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.
*публикация
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Бултрако Моторс се завръща във Варна с Honda и Subaru
Дата: 14/11, 21:30
От петък без месо на масата: Богослов обясни какво значи думата "пост"
Дата: 14/11, 21:18
8-годишно момче се превърна в световноизвестен дизайнер
Дата: 14/11, 21:08
Неврокопският ансамбъл: Светъл да бъде пътя ти, Нинче!
Дата: 14/11, 21:071 Коментар