Американската "Гугъл" за поредна година е най-силната марка в България, само 3 български са в топ 20


Дата: 16/05, 10:58

Пиксабей

Световната интернет търсачка Google за пореден път не отстъпва лидерската позиция сред най-силните потребителски марки в България.

На второ място пак е продукт на Гугъл - "Youtube".

На трето място е друга американска марка - "Фейсбук", следвана от немския "Адидас" и отново продукт на американската Мета - "Инстаграм". 

Само 3 са българските марки в топ 20. Happy е начело сред българските брандове. Само още две български марки – bTV и Devin – са в престижната класация Топ 20.

Това показа резултатът от независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на световната организация Superbrands. Проучването се провежда за девети пореден път у нас, по повод на новото издание на програма Superbrands Bulgaria 2024/2025, предаде economynews.bg

Глобалната организация предоставя право както на лидерите в различните категории, така и на останалите квалифицирани брандове да участват в официалната публикация за България за 2024/2025 г. и да използват официалния символ на Superbrands в своите маркетингови и публични комуникации. Така те могат да демонстрират сред потребителите и партньорите си постигнатото високо признание за отличен брандинг.

Участието в програмата Superbrands е само по покана на организацията.

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands.

Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет.

Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Членовете на борда не получават материално възнаграждение, те не оценяват марка, с която са свързани, или брандове на свои конкуренти.

Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е NielsenIQ.

В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands:

Superbrand е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Тези преимущества, съзнателно или несъзнателно, признават потребителите и искат да ги притежават. Superbrand трябва да демонстрира:

Качество: Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?

Надеждност: Ползва ли се с доверие брандът, поддържа ли висок стандарт на продуктите или услугите?

Различие: Добре ли е позната марката в своя сектор? Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 

Зареждане на коментарите. Моля, изчакайте!



Спонсорирани връзки.



САЩ ще изпратят още една система "Пейтриът" на Украйна
Дата: 12/06, 01:28

Безплатни консултации за лечение със стволови клетки с проф. д-р Ердал Карайоз
Дата: 12/06, 01:20

Координирана грижа срещу рака под един покрив
Дата: 12/06, 01:20

Две земетресения удариха Гърция за час
Дата: 12/06, 01:03

Проблемите с простатата не са присъда
Дата: 12/06, 01:00

Още новини
Спонсорирани връзки.

twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2024 | Пълна версия