Пиксабей
Поне 3,7 млрд. лева са похарчили българите през 2023 година за забавления и интернет. Сумата е сборна само от приходите на трите мобилни оператора. Това означава, че парите са повече, защото на пазара има и много малки доставчици на интернет и телевизия, пише „24 часа“.
Данните от годишния доклад на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) обаче показват, че “А1 България”, “Йеттел” и “Виваком” доминират на пазара. 2023-а е била повече от добра за бизнеса им, защото увеличават приходите си с между 9,3 и 17%.
Продължение в https://www.24chasa.bg/biznes/article/18192996
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Шефът на Еврогрупата: България върви добре към членство в еврозоната
Дата: 26/06, 19:54
Фестивал на знанието събра умници от цяла България
Дата: 26/06, 19:40
Спартак (Варна) подкрепя Антония Марчева в борбата й за живот
Дата: 26/06, 19:34
В 16:00 часа градушка удари голям български град
Дата: 26/06, 19:31
Билал Бари напусна лагера на Черно море. Може да го оперират отново
Дата: 26/06, 19:30