кадър Нова нюз
Отново се намираме в предизборна кампания, но сякаш е тихо и нищо не се случва. Има ли изненади или се наблюдава липса на идеи коментираха зам.- редакторът на "24 часа" Юри Велев и гл. редактор на „Медиапул“ Стояна Георгиева пред Нова нюз.
Всички кампании изглеждат като дежавю, смята Георгиева. Тя е на мнение, че липсва креативност от страна на опонентите.
Велев сподели мнението, че няма креативност и нови послания. Той посочи, че не се правят политики, а избирателите трябва да знаят не за кого, а за какво гласуват.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Едно на милиард съвпадение със земетресението и Любо Пенев в Пловдив
Дата: 18/06, 15:11
Стефан Вълдобрев и "Обичайните заподозрени" промотират новия албум във Варна
Дата: 18/06, 15:10
Много полезна изненада за всички от "Ютуб"
Дата: 18/06, 15:07
Посланикът на Куба в България е на посещение в Бургас
Дата: 18/06, 15:00
"Величие" искат среща лично със създателя на ГЕРБ
Дата: 18/06, 14:502 Коментара