кадър Нова нюз
Отново се намираме в предизборна кампания, но сякаш е тихо и нищо не се случва. Има ли изненади или се наблюдава липса на идеи коментираха зам.- редакторът на "24 часа" Юри Велев и гл. редактор на „Медиапул“ Стояна Георгиева пред Нова нюз.
Всички кампании изглеждат като дежавю, смята Георгиева. Тя е на мнение, че липсва креативност от страна на опонентите.
Велев сподели мнението, че няма креативност и нови послания. Той посочи, че не се правят политики, а избирателите трябва да знаят не за кого, а за какво гласуват.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Библейски потоп в Москва: Рейсовете и колите плават по улиците
Дата: 14/06, 23:45
Преди 28 години Стоичков и Балъков направиха нещо велико за България и неповторено до ден днешен
Дата: 14/06, 23:39
Наказателната акция на Германия продължава с четвърти гол
Дата: 14/06, 23:34
Отиде си един от любимите актьори на българските деца
Дата: 14/06, 23:14
ЦИК отхвърли повторно преброяване на гласове след жалба на кандидат-депутат
Дата: 14/06, 23:06