Кадър Ютуб
Основата на успеха на BETL е агресивният маркетинг, миксиран с липсата на финансова грамотност и алчността на хората, които са се включили. Повечето хора се включват с идеята да изкарат едни бързи пари. Агресивният маркетинг, това е маркетингът от уста на уста, хора които прибягват към свои близки, познати, колеги и т.н".
"Когато сложим тези три фактора на едно място, хора, които не разбират от инвестиране, хора, които са много агресивни в продажбите и едни обещания за бързо забогатяване, накрая се получава точно една, казвам в кавички, успешна пирамида, защото тя е успешна за тези, които са взели парите, но е много неуспешна за хилядите българи, които са ги изгубили".
"Не мисля, че ще има наказани от схемата BETL. Българската държава е доказала през годините, че това не е нейн приоритет, че ги интересува по някакъв начин, че има финансови измами. Иначе нямаше да бъдем толкова благодатна почва за подобен вид измами. Толкова много се тръби в социалните мрежи и общественото пространство за тези пирамиди, без някой да има дори елементарен фокус върху това да бъде възпрян, да има превантивна функция в целия процес на изграждането на пирамиди в България".
Това заяви пред ФрогНюз Георги Захариев, изпълнителен директор на "Файнънс академи".
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Наложиха забрана на дружество за бързи кредити
Дата: 13/12, 12:42
Обявиха заплащането на Карлос Насар
Дата: 13/12, 12:37
Пожар в болница в София
Дата: 13/12, 12:33
До края на декември: Земеделците избират как да облагат доходите си за 5 години напред
Дата: 13/12, 12:30
Пожарникар: Взех им страха на другите играчи
Дата: 13/12, 12:30