Булфото
Днес изпратих официално писмо до концесионера, ще направя и лична среща с директора на дружеството, съобщи Николов
Кметът на Бургас Димитър Николов настоя концесионерът на летище Бургас „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД да влезе в диалог с авикомпаниите и да осигури конкуренти условия за увеличаване на полетите от и до града, както и конкретни гаранции за приключването на ремонта на летището, който застрашава старта на летния сезон, предаде Флагман.
Повод за острата реакция на Николов са и думите на Джейсън МакГинес, директор на „Райънеър“, който заяви, че „Фрапорт“ е най-голямата заплаха за туризма във Варна и Бургас.
На пресконференция в петък МакГинес обяви, че летищният оператор е заложил огромни такси, които правят Бургас нерентабилна авиодестинация. Той подчерта, че „Райънеър“ е готова да инвестира над 1 милиард долара в база край морето, но ако „Фрапорт“ не промени политиката си, компанията не само няма да направи това, но и ще се оттегли окончателно от двете летища.
„Райънеър“ в битка с концесионера на летище Бургас заради високите такси
Кметът Димитър Николов реагира остро и заяви следното:
Призовавам „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД да влезе в диалог с авиокомпаниите и да осигури конкурентни условия за увеличаване на полетите до и от Бургас!
Изисквам ясна информация от ръководството на дружеството за графика на ремонтите и гаранция, че летището ще бъде напълно готово за летния туристически сезон!
Днес изпратих официално писмо до концесионера, ще направя и лична среща с директора на дружеството!
Ремонт на летището в Бургас поставя под въпрос полетите през лятото
Повод за поредните ми разговори с “Фрапорт” е изявлението на главния търговски директор на „Райънеър“ и медийните публикации, които твърдят, че компанията е готова да инвестира над 1 милиард долара в България и да открие нова база в Бургас, при условие, че „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД намали летищните такси.
В противен случай, авиокомпанията заплашва да намали или дори да прекрати полетите си до нашия град.
Бургаското летище е затворено, а един друг терминал се развива с бързи темпове
Нямам власт да контролирам и влияя на търговската политика на концесионера на летището, но настоявам да бъдат защитени интересите на гражданите на Бургас, местната икономика и туристическия сектор!
Летище София отчита ръст на трафика благодарение на по-ниски летищни такси, което поставя Бургас и Варна в неравностойно положение.
Настоявам за конкретика и гаранции!
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
ОбС-Варна се събира извънредно, гласува заем за "Градски транспорт"
Дата: 20/03, 18:28
Швеция ще инвестира 27 милиона евро в безопасността в училищата
Дата: 20/03, 18:21
Костадинов отвърна на удара: Мястото на Пеевски не е в парламента, а в затвора
Дата: 20/03, 18:172 Коментара
Карастоянова: Туризмът развива икономиката и заслужава ДДС от 9 процента
Дата: 20/03, 18:131 Коментар