Обозначението помага на клиентите на компанията да се ориентират за максимално изгодни, качествени и свежи предложения в магазинната мрежа
Най-голямата търговска верига Kaufland България маркира с жълти етикети „Избери качество на ниска цена“ 4000 продукта във всеки един от магазините си в цялата страна. Инициативата цели да насочи клиентите на веригата към широк набор от изгодни предложения от всички продуктови групи – от основни хранителни стоки до детски храни, храни за домашни любимци, дрогерия и козметика. Част от предложенията, маркирани с жълти етикети, попадат и в актуалната брошура на ритейлъра.
„Инициативата ни за маркиране на продукти с ниски цени идва в отговор на клиентското търсене. Клиентът е ценово ориентиран, но въпреки това търси качествени стоки. Жълтите ни етикети ще му помогнат да се ориентира точно в това – качество на ниска цена, без да има нужда да избира между тях. Продуктите ни, както винаги са едновременно свежи, качествени и достъпни за клиентите ни.“, коментира изпълнителният директор на компанията Иван Чернев.
Сред стоките с жълти етикети в актуалната брошура на Kaufland (13-19 ноември) са артикули като брашно тип 500 за 1,65 лв., кисело мляко за 99 ст., литър прясно мляко за 2,59 лв., 6 броя яйца за 2,75 лв. Включени са и много месни и рибни продукти като охладени пилешки крилца за 6,99 лв. за кг., кайма от свинско месо с подправки - 8,79 лв., кренвирши за 5,49 лв., както и изчистена скумрия за 10,99 лв.
Пакет шарен боб от половин килограм за 2,19 лв., консерва със зелен грах от 400 г само за 1,99 лв. и ябълков оцет за 2,09 лв. със сигурност са от необходимите продукти във всяко домакинство.
Освен стоките с „жълти етикети“, тази седмица в Kaufland има и над 100 XXL оферти, с които клиентите на Kaufland могат да спестят от семейния бюджет. Офертата включва от плодове и зеленчуци, през месни деликатеси, сладки и солени изкушения, до безалкохолни, кафета и алкохол. На много добри цени в XXL опаковки могат да бъдат закупени и перилни и козметични препарати, дори и течност за чистачки.
Всички актуални предложения на най-голямата търговска верига у нас могат да бъдат разгледани в седмичната й брошура.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7000 служители. През 2023 г. компанията разполага с 65 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
*публикация
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
До 15 градуса в сряда
Дата: 27/11, 00:25
27 ноември 1701 г. – 323 години от рождението на Целзий
Дата: 27/11, 00:10
Проведе се конкурс за изграждане на паметник на Динко Дерменджиев-Чико
Дата: 26/11, 23:44
Как се правят здрави нерви?
Дата: 26/11, 23:30
Джуд Белингам: "Чувствах се като изкупителната жертва"
Дата: 26/11, 23:25