Земеделската компания осигури топъл обяд за стотици ученици
Топъл обяд за стотици деца бе осигурен със средства от покупка на земя. Най-голямата компания за управление на поземлена собственост „Агрион“ връчи дарение на Българския червен кръст, с което ще бъдат закупени купони за ученически столове.
Очаква се, благодарение и на тази помощ, през тази година да бъдат подпомогнати близо 1800 деца в затруднено положение от цялата страна.
„За нас е изключителна гордост да помогнем на Българския червен кръст в тази благородна мисия. В основата на нашия бизнес модел лежи разбирането, че земята не трябва да пустее, а да се стопанисва, за да има храна на всяка трапеза. С кампанията ни осигуряваме обяд за всяко дете в нужда, за да дадем своя принос към изкореняването на бедността в страната. От друга страна помагаме на българското земеделие да произвежда повече и по-качествена храна за всяка трапеза“, заяви при връчването на дарението изпълнителният директор на „Агрион“ Анатоли Георгиев.
Кампанията ни с „Агрион“ беше изключително успешна и се надявам вашият пример да бъде последван и от други компании. БЧК винаги е разчитала на българския бизнес като партньор в каузите, които подкрепяме, заяви генералният директор на организацията проф. Красимир Гигов.
Кампанията на „Агрион“ и БЧК започна през лятото, а в нея можеше да се включи всеки, който иска да продаде земята си. За всеки закупен декар, най-голямата компания за управление на поземлена собственост „Агрион“ отделяше средства за закупуване на топъл обяд на дете в затруднено положение.
Заради засиленият интерес, кампанията ще продължи до края на годината.
Собствениците, които искат да се включат в кампанията и да продадат земя на Агрион, ще получат безплатно оценка на имота си, правна консултация, както и съдействие с всички необходими документи през сайта на компанията www.agrion.bg, както и на националният телефон 0800 111 66. Процесът по сделката е почти изцяло дигитален, което пести време и средства.
Експертите прилагат индивидуален подход към всяко едно запитване, за да гарантират прозрачна и адекватна цена. За разлика от други компании, „Агрион“ не използва метода на осреднена оценка за дадено землище, който изкривява ценообразуването, а формира цената на конкретния имот в съответствие със специално създаден алгоритъм, включващ различни компоненти.
Това гарантира добри приходи за собствениците, а сега и възможност да се подкрепи една добра кауза, коментират от компанията.
Повече за кампанията можете да прочетете тук https://www.redcross.bg/activities/activities12/hotmeal_program/cpn
*публикация
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Протест пред засегнатите от чумата стопанства
Дата: 30/11, 08:07
Зимна е обстановката в страната в съботния ден
Дата: 30/11, 07:52
Безплатни консултации за ортопедично лечение в чужбина!
Дата: 30/11, 07:50
След аварията пускат парното в част от засегнатите столични квартали
Дата: 30/11, 07:38
А1 беше отличена за разнообразните подходи за дарителска подкрепа в конкурса „Корпоративен дарител“ на Българския дарителски форум
Дата: 30/11, 07:30