Поп идолът става лице на ритейлъра и заедно ще подкрепят ученици и студенти в неравностойно положение
За всеки продукт с кауза Kaufland ще отделя средства за стипендии на ученици и студенти без родители
Една от най-обичаните български музикални звезди - DARA - от днес става лице на най-голямата ритейл компания у нас Kaufland България. В основата на колаборацията между двата бранда стои обща кауза – подкрепа на отлични ученици и студенти без родители, които да продължат образованието си. Всеки месец изпълнителката ще призовава клиентите на веригата да купуват различни продукти от асортимента ѝ, а Kaufland ще отделя средства за стипендии. Първите „продукти с кауза“, препоръчани от DARA, са тематичните за предстоящия Свети Валентин ягодов донът и шоколадов кронът. За да могат клиентите да се ориентират по-лесно в магазина, всички продукти, част от кампанията, ще носят специфично обозначение - „Дари С DARA и Kaufland”.
„Много се вълнувам за това, което стартираме с Kaufland. Общата ни кауза не е просто проект или работен ангажимент, а мисия, в която дълбоко вярвам. Тази кампания е органично продължение на менторството и подкрепата на млади хора, която реализирам в различни формати през последните години. Чрез партньорството ми с най-големия ритейлър у нас ще дадем шанс на ученици и студенти от цялата страна да продължат образованието си. Знам колко е важно някой да ти даде шанс да се развиваш и да се учиш, за да станеш това, което искаш. Радвам, че с Kaufland ще направим това възможно – ще подкрепим амбициозни млади хора без родители.“, коментира колаборацията DARA.
„Дари с DARA и Kaufland” ще подкрепи отлични ученици от 11 и 12 клас и студенти в държавни учебни заведения, изгубили единия или двамата си родители, или израснали в специализирана институция. Младежите ще бъдат избирани по 2 критерия - за отличен успех и мотивация за развитие. Чрез програмата те ще имат възможност да продължат образованието си, както и да получат подкрепа за старт в кариерата и да се запознаят с водещи работодатели. Средствата ще се разпределят от фондация BCause, чрез националната програма „Готови за успех“.
Повече информация за кампанията и откровен разговор с DARA за каузата, качеството на храната, съкровените моменти, футбола и готви ли и пазарува ли DARA, можете да откриете на www.kaufland.bg
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7000 служители. През 2023 г. компанията разполага с 65 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
* публикация
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Ужасна тапа в посока София на "Правешки ханове"
Дата: 29/12, 17:18
Събраха 915 килограма отпадъци от два плажа
Дата: 29/12, 17:05
Започна строежът на сцената за новогодишния концерт в София
Дата: 29/12, 16:58
Генетична мутация потиска развитието на рака
Дата: 29/12, 16:46
Румъния замразява заплати, надбавки и пенсии през 2025-а
Дата: 29/12, 16:27