кадър Нова нюз
Отново се намираме в предизборна кампания, но сякаш е тихо и нищо не се случва. Има ли изненади или се наблюдава липса на идеи коментираха зам.- редакторът на "24 часа" Юри Велев и гл. редактор на „Медиапул“ Стояна Георгиева пред Нова нюз.
Всички кампании изглеждат като дежавю, смята Георгиева. Тя е на мнение, че липсва креативност от страна на опонентите.
Велев сподели мнението, че няма креативност и нови послания. Той посочи, че не се правят политики, а избирателите трябва да знаят не за кого, а за какво гласуват.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
МВР отчита увеличение с над 84 % на случаите на домашно насилие
Дата: 01/06, 14:07
МФК Спартак и турският шампион с по още една победа на плажа във Варна
Дата: 01/06, 14:07
Седем месеца ще се чисти теренът за детската болница, след това - 4 г. ще се строи
Дата: 01/06, 13:50
Министър Калин Стоянов: Расте броят на сигналите за купуване на гласове
Дата: 01/06, 13:401 Коментар
Столтенберг: Колкото по-силна е Украйна, толкова по-вероятно е да се стигне до преговори и траен мир
Дата: 01/06, 13:313 Коментара