кадър: БТВ
„И при нас услугата може да стане добра – когато е на пазарен принцип, не с държавна субсидия. В България ще стане, когато по линията София, Пловдив, Бургас влакът пътува със 160 км/ч.“
Това каза в предаването „Тази сутрин“ Петър Бунев, председател на Синдиката на железничарите към КНСБ.
„Частните превози не гарантират по-добра услуга – това го доказа опита в страните, в които го направиха. Дори в Англия където приватизираха железниците, се готвят за ренационализация“, уточни той.
По думите му пътническите превози с влак са „скъпо удоволствие“, защото трудно носят печалбата, която носят товарните.
Относно съкращението в „БДЖ – Товарни превози“ синдикалистът коментира, че по-скоро става въпрос за покани към служителите с предложение за компенсацията.
Според Бунев ще има служители, които може да приемат и после да отидат в Националната компания „Железопътна инфраструктура“ (НКЖИ) или в „Пътнически превози“, където се търсят хора.
На среща днес в БДЖ профсъюзите ще направят отстъпка относно договореното увеличение на заплатите с 15%, каза още Петър Бунев. Очаква се да се договорят увеличение от 144 лв. за всички служители.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Как да не се тръшнем болни?
Дата: 13/01, 16:40
ДПС-Доган: Категорично отхвърляме слуховете за „извиване на ръце“
Дата: 13/01, 16:39
Още две земетресения в тибетския окръг Тингри
Дата: 13/01, 16:36
Обрат с времето във вторник
Дата: 13/01, 16:35
Есил Дюран: БСП се зареди с нова енергия
Дата: 13/01, 16:32