Съобщение от Револют за баланс и закриване на сметка


Дата: 30/08, 16:52

Пиксабей

Стотици хиляди клиенти на Револют в България получиха важно известие по мейл.

От Револют обявиха актуализация на общите правила, която ще се прилага от 30 октомври 2024 година. 

Някои от промените са много важни и засягат балансите при закриване на сметките. 

Ето какво съобщават от там до клиентите си:

В Revolut нашите услуги винаги се развиват. За да отразим ясно тези промени, ние правим актуализации на нашите правила и условия.

По-долу е представен пълен списък на тези актуализации, базиран на Раздел 25 от нашите Лични условия.

Някои от тях са свързани с въвеждането на нови продукти или услуги, докато други отразяват промените в разходите за управление на самия Revolut. Направихме и някои допълнителни промени в съществуващите правила и условия, за да ги направим по-лесни за разбиране.

Промени в Личните условия, включително:

Процедури за закриване на сметки

Административна такса

Отказване или забавяне на плащания

Правни задължения за блокиране на сметката ви

Конфиденциалност

Всички промени в Личните условия по-долу ще се прилагат от 30-10-2024, включително тези, свързани с административната такса.

Промени в страницата с таксите, включително:

Обмен

Теглене от банкомат

Останалите промени в таксите се правят, за да се гарантира, че са по-лесни за разбиране. Тези разяснения се прилагат от днес.

Промени в Личните условия

Раздел 4 ще бъде променен, за да включва потвърждение на три основни неща. Като приемате нашите правила и условия:

действате от свое име

вие сте собственик на всички средства, които се намират в сметката ви

предоставили сте точна информация

Пълният текст на клаузата можете да намерите в правилата и условията. Преразгледаната клауза ще включва следното:

С приемането на тези правила и условия вие потвърждавате, че:

действате от свое име, имате пълни законови правомощия да извършвате трансакции, свързани със сметката; и

сте действителният собственик на всички средства, държани в сметката, и сте предоставили точна информация в това отношение.

Вие не можете да:

представлявате или да действате от името на трета страна във връзка с трансакции, извършвани чрез сметката. Представянето или действието като агент на друго физическо или юридическо лице е строго забранено и вие носите пълна отговорност за собствените си действия и трансакции.

Процедури за закриване на сметки

Раздел 6, който обхваща процедурите за закриване на сметки, също е променен. Информацията за инициираните от нас закривания се премества в предишния раздел 24, който след това преструктуриране е променен на раздел 23.

В резултат на това раздел 6 вече включва следното:

Ще Ви помолим да изтеглите всяко останалия баланс по сметката си, включително да ликвидирате всички други баланси, които имате в други сметки на Revolut в рамките на приложението (например баланс по съвместна сметка или наличности по инвестиционна сметка). Когато ликвидирате всички други баланси, които имате в други сметки на Revolut, и балансът по сметката ви е нула, ние ще закрием сметката ви и вие ще загубите достъп до приложението, включително до други сметки на Revolut, услуги и всички карти, които имате.

Раздел 7 също е слят с предишния раздел 24, като след 30-10-2024 става раздел 23.

Раздел 23 ще включва специфичните процедури, свързани със закриването на сметки. Добавена е нова информация за това как се ограничава сметката ви, когато е закрита или временно спряня, описано подробно по-долу:

Ако закрием сметката ви при извънредни обстоятелства, ще можете само да обмените средства в основната си валута, да ликвидирате инвестиционната си сметка, да продадете акции, стоки или други активи и да изпратите пари чрез външен банков превод преди закриването на сметката. Няма да можете да кредитирате сметката, да извършвате плащания с карта, да теглите пари от банкомат или да изпращате пари към други сметки на Revolut. Входящите плащания ще бъдат отхвърлени и върнати на изпращача.

Административна такса

В раздел 23 има информация и за нова административна такса, която ще се начислява за задържане на пари, т.е. ако не сте изтеглили парите си от сметката си в Revolut след изтичане на срока на предизвестието.

Ако решим да закриете сметката си с предизвестие:

Ще ви уведомим поне 60 (шестдесет) дни предварително, за да изтеглите оставащия баланс по сметката си, освен ако има причини, които възпрепятстват прехвърлянето, или ако решим да закрием сметката ви незабавно, както е обяснено по-горе.

От момента, в който ви уведомим, ще имате ограничен достъп до приложението.

За изтеглянето на оставащия баланс по сметката ще начислим обичайната си такса в зависимост от вашия план, при условие че минималната сума на превода е 2 € (или еквивалент във валутата на вашата сметка на Revolut).

Ако искате да изтеглите парите си във валута, различна от валутата, която държим за вас, ние ще конвертираме валутата, като използваме курса, който е в сила в момента, и ще вземем обичайната си такса, преди да ви изпратим парите.

И накрая, ако оставащият ви баланс е по-малък или равен на 2 € (или еквивалента им във валутата на вашата сметка на Revolut) в края на 60 (шестдесет) дневния период или падне под него по всяко време през този период, оставащият баланс ще бъде изтеглен автоматично и сметката ви ще бъде закрита. Можете да запазите ограничен достъп само за четене до приложението за получаване на извлечения от сметки или друга информация, свързана със сметката ви.

Ако все още имате баланс по сметката си, когато я закрием:

Ако са изминали 60 (шестдесет) дни, откакто сме ви уведомили, че ще закрием сметката ви, ще закрием сметката ви, дори и да имате оставащ баланс. Ако сте на платен план, ще ви понижим до план Standard.

Ще задържим достатъчно пари, за да покрием всички плащания, които сте одобрили, преди сметката ви да бъде закрита. Също така все още ще ни дължите всички пари, които сте ни дължали, докато сметката ви е била отворена.

Как да получа достъп до парите си, след като сметката ми е закрита?

В продължение на 8 години след закриването на сметката ви или изтичането на срока на валидност на картата ви на Revolut ще можете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти (на адрес support@revolut.com) и да поискате да ви изпратим парите, които все още държим за вас, и може би все още ще можете да ги изтеглите чрез приложението, ако достъпът ви е запазен.

По-долу сме посочили как можете да изтеглите остатъка по сметката си след закриването ѝ.

Можете да изтеглите парите си в която и да е валута, която държите в сметката си към този момент, като ги прехвърлите в друга банкова сметка.

Ако трябва да извършите обмяна на валута преди тегленето, ще можете да конвертирате парите само в основната си валута (валутата на държавата, в която живеете) и ще се прилагат нашите такси за обмяна.

Ако искате да ви изпратим пари в различна валута от валутата, която държим за вас, ние ще конвертираме валутата, като използваме курса, валиден в момента, и ще вземем обичайната си такса, преди да ви изпратим парите.

За теглене на оставащият баланс по сметката ще начислим обичайната си такса по план Standard, при условие че минималната сума на превода е 2 € (или равностойността им във валутата на вашата сметка на Revolut).

Наред с това сме включили и повече информация за административната такса:

Ако сметката ви бъде закрита от нас, но все още има положителен баланс, ще запазите ограничен достъп до приложението Revolut, за да изтеглите останалите пари, които държим за вас. Ако сметката ви продължава да има положителен баланс след изтичането на 60 (шестдесет) дневния срок на предизвестие, ще започнем да начисляваме месечна административна такса. Нашите обичайни такси за изходящи преводи (ако са приложими и както е обяснено по-горе) също ще се прилагат, когато извършвате изходящ превод. Размерът на административната такса е посочен в страницата „Такси". Тази такса ще бъде приложена за покриване на разходите ни за съхранение и администриране на оставащите ви средства, като същевременно ги предоставяме в безопасен вид, за да можете да ги изтеглите чрез приложението и да получите необходимата подкрепа от нас. Ще ви уведомим, когато тази такса е дължима и е започнала да се прилага, за да имате възможност да изтеглите оставащия ви баланс. Ако оставащият баланс по закритата сметка е по-малко от размера на административната такса, ще бъде начислена остатъчната сума и ще загубите достъп до приложението Revolut.

Няма да начислим тази такса, ако по сметката ви няма средства, и тя никога няма да доведе до отрицателен баланс по сметката ви.

Разпоредбите в този раздел относно административната такса остават приложими дори след края на договора, докато в закритата сметка няма останали средства.

Отказ или забавяне на плащания

Друг раздел е с променена номерация, като раздел 20 се слива с раздел 19.

Също така направихме езика по-ясен. Разделът вече е озаглавен:

Кога можем да откажем или забавим плащане

И започва с:

Можем да откажем да извършим плащане (включително входящи и изходящи плащания) при следните обстоятелства...

Това се прави, за да се избегнат несъответствия в начина, по който са представени тези процеси.

Правни задължения за блокиране на сметката ви

Този раздел преди това беше номериран под номер 23 в старите ни правила и условия, но сега се обединява в раздел 22.

Той е актуализиран, за да включва информация за това какво се случва, ако Revolut трябва да блокира вашата сметка или карта. Той препраща към Раздел 10 от новите условия (предишен Раздел 11), където са обяснени тези закони и случаи:

Също така имаме право да блокираме сметката ви или картата на Revolut, за да изпълним правните си задължения, произтичащи от приложимите закони, или в случаите, описани в раздел 10 от настоящите условия.

Конфиденциалност

Нашият раздел за поверителност е променен от 31 на 30.

Той също така включва изменения, които ни дават разрешение да разкриваме определена информация на трети страни или подизпълнители, които предоставят услуги на Revolut:

Със сключването на това споразумение ни разрешавате да разкрием на други дружества от групата Revolut (включително Revolut Ltd), на трети страни, които ни предоставят услуги (или на други дружества от групата Revolut), и на подизпълнители на такива трети страни...

Подробности за предоставената информация можете да намерите и в раздел 30. Случаите, в които тази информация може да бъде разкрита, включват:

е необходимо да ви предоставим консолидирана информация за различните структури от групата на Revolut;

дали сте съгласието си да получавате рекламно съдържание или ви го предоставяме въз основа на други законови причини.

Можем също така да разкрием горепосочената информация на трета страна, на която прехвърляме, залагаме или прехвърляме, или възнамеряваме да прехвърлим, заложим или прехвърлим (части от) нашия бизнес, права, претенции или задължения, произтичащи от сключен с вас договор.

Всичко горепосочено наричаме „клиентска тайна", която трябва да защитаваме съгласно изискванията на приложимите разпоредби. Ще се уверим, че третите лица, на които се разкрива горепосочената информация, са обвързани с договорно или законово задължение за конфиденциалност, освен ако в закона не е предвидено друго.

Клиентската тайна може да бъде разкрита, в случай че това се изисква по закон, по-специално по искане на правоприлагащите, регулаторните, данъчните или други публични органи и на съдебния орган, действащ в рамките на съдебно производство.

Във всяка ситуация, в която се налага да споделим вашите лични данни, ние сме се посветили на това да го направим в съответствие със съответните закони за защита на данните.

Тези промени ще се прилагат от 30-10-2024 За да се запознаете с пълния текст на личните условия, моля, посетете нашата специална страница с личните правила и условия.

Промени в страницата с таксите

Страницата с таксите се променя въз основа на раздел 25 от нашите лични условия.

В Раздел 6 от Личните условия можете да научите повече за административната такса, описана подробно по-горе.

Има и информация, включена в актуализираната страница „Такси". Тя ще бъде въведена на 30-10-2024, както е отразено в новия параграф по-долу:

BGN 4.2 на месец (това се прилага само ако решим да закрием сметката ви и след изтичане на срока на предизвестието за закриване на сметката все още има останали пари. Тази такса се прилага за покриване на разходите ни за съхранение и администриране на оставащите ви пари. Моля, вижте повече информация за тази такса в нашите Лични условия).

Всички следни промени се прилагат от днес.

Обмен

Разделът с подробна информация за валутните курсове и такси също е актуализиран.

Добавихме тук информация от приложението Revolut, както и от нашите често задавани въпроси, за да я намерите по-лесно.

Когато обменяте валута с помощта на Revolut, ние използваме нашия обменен курс на Revolut, добавяме такса (ако има такава) и по възможност ви показваме общата стойност.

Използваме собствения си обменен курс на Revolut за обмяна на парична валута. Този курс се определя от нас. Той е променлив обменен курс и се променя постоянно.

Това означава, че курсовете за покупка и продажба на парична валута се определят въз основа на подаването на данни от редица независими източници, както и на сумата на транзакцията. Можете да видите обменния курс на валутата на нашия уебсайт или в приложението.

Обменните курсове ще бъдат едни и същи, независимо дали се извършва като обмен в приложението, обмен за превод или обмен за плащане.

Таксата, която начисляваме (ако се прилага такава), е такса за обмен. Това е променлива такса (което означава, че тя се променя постоянно) в зависимост от параметрите на вашия обмен (като например какво обменяте и кога). Можете да видите какъв е размерът на тази такса в приложението. Не се прилагат никакви такси, ако извършвате обмяна на парична валута в делнични дни (между 18:00 ч. нюйоркско време в неделя и 17:00 ч. нюйоркско време в петък) и сте в рамките на лимита за обмяна на вашия план. Ако извършите обмяна през почивните дни (между 17:00 ч. нюйоркско време в петък и 18:00 ч. нюйоркско време в неделя), се прилага такса от 1%. Тази такса се прилага независимо от вашия план.

Можете също така да видите какъв е размерът на тази такса в приложението.

Теглене от банкомат

Ако използвате платен план, можете да видите информация за тегленията от банкомат на страниците с такси Premium, Metal и Ultra.

Тези лимити не са променени и не са въведени допълнителни такси - но някои от формулировките са променени. Можете да видите тези лимити и в приложението си Revolut по всяко време.

Лимитите ви ще се нулират в деня на месеца, в който се подновява абонаментът за сметката ви, наричан „текущ месец" в новите условия.

Планиране

Нова формулировка

Premium

Тегления от банкомат

Подробни данни

Безплатни тегления до 400 € на месец, след което се начислява такса. Тази такса е 2% от тегленето, като минималната такса е 1 € на теглене.

Metal

Тегления от банкомат

Подробни данни

Безплатни тегления до 800 € на месец, след което се начислява такса. Тази такса е 2% от тегленето, като минималната такса е 1 € на теглене.

Ultra

Тегления от банкомат

Подробни данни

Безплатни тегления до 2000 € на месец, след което се начислява такса. Тази такса е 2% от тегленето, като минималната такса е 1 € на теглене.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 

Зареждане на коментарите. Моля, изчакайте!



Спонсорирани връзки.



Аномалия смая метеоролозите: Сателитна снимка от 12 септември
Дата: 14/09, 16:30

До нула градуса падат температурите в България само след няколко часа
Дата: 14/09, 16:22

ГЕРБ отговори на „джентълменско" писмо на ПП
Дата: 14/09, 16:18

Евакуираха емблематичен магазин на Лидл
Дата: 14/09, 16:18

Катастрофа в района на Владая, образува се задръстване
Дата: 14/09, 16:07

Още новини
Спонсорирани връзки.

twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2024 | Пълна версия