Шеф в БДЖ обясни защо влаковете се превръщат в човешки фурни


Дата: 19/07, 14:47

снимка Булфото

Няма как при тези високи температури климатичната инсталация да издържи. Металът се нагрява с допълнителни 20 градуса. Това посочи управителят на "БДЖ - Пътнически превози" Венцислав Славков на брифинг, предаде "Фокус".

По думите му последно време за БДЖ-Пътнически превози има само негативни изказвания и изяви, въпреки опитите ни нещо да променим. "За съжаление, всички очакват скоростни резултати. В годините назад на БДЖ са ѝ били необходими над 110 години, за да достигне своя апогей. Последните години се опитваме да върнем добрите черти на БДЖ-Пътнически превози. С годините подвижният състав на БДЖ е достигнал своя край, тъй като вече се променя самата концепция за подвижния състав с въвеждането на европейските регламенти и директиви", допълни той.

Славков е категоричен, че те се опитват да въведат новите условия, но става доста трудно и бавно, защото производството и доставката отнема много години.

"В цяла Европа и света тече кампания за подмяна на стария подвижен състав и всички производители са натоварени с множество договори. Предприехме стъпка да доставим вагони, които се спират от експлоатация на Deutsche Bahn. Не защото не е годен състава им, а защото те го подменят с нов. Почти всички техни вагони са спрени ноември - декември миналата година. Отне много време регистрирането на вагоните и въпреки всичките ни усилия, нещата не стават бързо. От доставката на първата партида вагони ги разделихме на две части. Една част от вагоните бяха въведени в София, а другата - в Пловдив. С това разбиране двете депа ускориха процеса за въвеждане на вагоните. Както ни се струваше, че има време за всичко, за съжаление вече част от вагоните навъртяха доста километри, заради редовната експлоатация. Съгласно предписанията за поддръжка на Deutsche Bahn трабва да се извършва профилактика на всички основни блокове и системи. В момента извършваме профилактиката на вагоните, които не са издържали. Необходимо ни е време да въведем поетапно всички вагони. Ние вкарахме наведнъж всички 10 вагони и те достигнаха своя пробив. Сега излиза, че трябва да извадим всички вагони. Останалите вагони чакат смяна на колела, която се извършва в Септември. След това ще извършим профилактика и на тях - третата партида вагони", каза още той.

По думите му проблемът в момента не е само в схемите, но и недостигът на персонал. "На ден се занимават само трима - четирима техници за 76 вагона. България и Германия са в една климатична зона. Следователно климатичните инсталации, с които са произведени вагоните за Германия, отговарят и за тези на България. Няма как при тези високи външни температури, каквато и да е климатична инсталация да издържи. Ако външната температура е 40 градуса, то при нагряване на метала, температурата на вагона скача с 20 градуса. Направете сметка каква климатична система трябва да има този вагон. Каквато и да е техника при това натоварване, няма да издържи. Следващите вагони се очаква да пристигнат до края на другата седмица. Чакаме последните 19 вагона. Скоро също така ще въведем системата PDI и ще спрем издаването на хартиени билети", допълни той.
 



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 

Зареждане на коментарите. Моля, изчакайте!



Спонсорирани връзки.



Голяма измама в OLX и няма връщане
Дата: 03/09, 11:58

Тежък удар за Германия: Фолксваген затваря заводи
Дата: 03/09, 11:511 Коментар

Учителят в гастроентерологията у нас говори
Дата: 03/09, 11:50

Дъждовете се връщат и температурите падат с няколко градуса в този ден
Дата: 03/09, 11:47

Петър Дочев увисна с чаршафи във въздуха и даде ценен съвет на жените
Дата: 03/09, 11:471 Коментар

Още новини
Спонсорирани връзки.

Коментари twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2024 | Пълна версия