30 лв. повече за майките


18/10/2013, 11:25

Снощи станаха ясни параметрите за общественото осигуряване. Увеличават се майчинските - 30 лева допълнително ще взимат жените след първата година от раждането на детето. От догодина ще се увеличат пенсионните осигуровки за малко над 107 000 високоплатени служители в държавния и частния сектор. Според проекта на осигурителния бюджет максималният сигурителен праг от Нова година става 2400 лева, съобщи bTV. Така работниците и техните работодатели ще плащат малко повече пари на НОИ за пенсионни осигуровки. Но пък ще получават по-големи обезщетения за болнични и временна неработоспособност. От 1 юли максималната пенсия автоматично ще се увеличи на 840 лева, а минималната става 155 лева. /dete.bg

Зареждане на коментарите. Моля, изчакайте!



Спонсорирани връзки.



Как се прави здрав корем
Дата: 11/11, 06:50

Трансинс насърчи варненци да дадат нов живот на старите електроуреди и батерии
Дата: 11/11, 06:50

17 градуса по Черноморието
Дата: 11/11, 06:00

Кирил Белелиев: „Соларната система не свършва с монтажа на панелите“
Дата: 11/11, 05:10

Спортът по телевизията в сряда 11 ноември
Дата: 11/11, 05:00

Още новини
Спонсорирани връзки.

twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2026 | Пълна версия