Снимка: Агенция "Митници"
В рамките на кампанията на Агенция „Митници“ и НАП „Не сте сами“ вече провежда срещи и разговори с ученици от София и страната по темите за опасностите от употребата на наркотични вещества и рисковете от развиване на хазартна зависимост, съобщава Нова тв.
В четвъртък лицата на кампанията – началникът на отдел „Борба с наркотрафика“ в Агенция „Митници“ Стефан Бакалов и директорът на „Комуникации“ в НАП Анна Митова, посетиха учениците от Националния учебен комплекс по култура с Лицей за изучаване на италиански език и култура, известен като Италианския лицей в "Горна баня". Двамата изнесоха презентации пред повече от 120 ученици и учители. И двете лекции предизвикаха бурни реакции и множество въпроси, а на финала служители от отдел „Борба с наркотрафика“ направиха демонстрация на търсене на дрога с обучено митническо куче, в която се включиха и някои от учениците.
Цел на кампанията „Не сте сами“ е тийнейджърите да получат достоверна и пълна информация за две от най-страшните зависимости - от дрога и хазарт.
„Младежите знаят за наркотиците, но често информацията им е подвеждаща или непълна. Нашата цел е да научат за вредите и тежките последици, които могат да настъпят от употребата на наркотични вещества“, обясни Бакалов. Той обобщи, че марихуаната и вейп продуктите с канабиноиди, както и синтетичните наркотици са най-разпространени сред младежите.
„Макар че хазартът е забранен за непълнолетни, при посещенията в училища директорите споделят, че зачестяват случаи, при които деца залагат онлайн с личните и кредитните карти на родителите си и тайно от тях. Затова кампанията се фокусира върху това да информира децата за риска от развитие на зависимост. До момента над 40 500 души са вписани в регистъра на хазартно уязвимите лица в България. Това са хора, които са осъзнали, че имат проблем“, коментира Анна Митова.
Дейностите по кампанията ще продължат с презентации и по двете теми в различни училища в София и страната.
Обединената кампания на Агенция „Митници“ и НАП „Не сте сами“ започна това лято като продължение на инициативата на отдел „Борба с наркотрафика“, която над 23 години запознава учениците с проблема за наркотиците. В общата кампания на двете институции се включиха и много популярни лица от музикалната, театралната сцена и спорта.
Информация за кампанията може да следите в профилите на „Не сте сами“ в Tik-Tok и Instagram, каналите на двете приходни агенции в YouTube и Twitter (Х), в Rakuten Viber, както и в страниците на НАП във Facebook и LinkedIn.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Лудогорец ухапа баските, но обрат за 60 секунди го попари
Дата: 07/11, 21:47
Отвори врати напълно преобразеното с подкрепата на А1 детско отделение в МБАЛ – Ботевград
Дата: 07/11, 21:40
Нов рекорд за Bitcoin и подем за меме криптовалутите - какво значи победата на Тръмп за крипто пазара?
Дата: 07/11, 21:40
А1 подкрепя позитивното онлайн общуване и отговорно поведение сред младите с кампаниите The KindTok и IONLINE
Дата: 07/11, 21:40
Шофьор на градския транспорт подкара автобус в насрещното
Дата: 07/11, 21:36