Осведомление за всички в ОББ, Фибанк, Алианц Банк, Общинска банка, Прокредит банк


Дата: 04/04, 22:36

Пиксабей

Ето важна информация от няколко водещи банки от последните дни

ОББ

Създай шаблон за битови сметки с помощта на Кейт в ОББ Мобайл до 20 април, а ОББ ще засади дърво за първите 1000. Всеки шаблон е от значение – включи се в кампанията ни и подкрепи нашата „Синя гора“! 🌲

С Кейт също можеш да:

- Регистрираш плащане на битови сметки без такси към над 600 доставчици

- Избираш кога и как да платиш – чрез автоматично или ръчно потвърждаване

- Получаваш нотификация за всяка нова чакаща сметка 

Общинска банка

Промени в Общи условия за предоставяне на кредити от „Общинска банка“ АД на физически лица

Уважаеми клиенти,

Уведомяваме Ви, че Управителният съвет на „Общинска банка“ АД прие промени в Общи условия за предоставяне на кредити от „Общинска банка“ АД на физически лица (Общите условия), в сила от 07.04.2025 г.

Със съдържанието на Общите условия, приложими от 07.04.2025 г., може да се запознаете тук https://www.municipalbank.bg/download/ou_loans_retail-07042025.pdf

 

Алианц Банк

Алианц Банк България" представи Allianz Rewards – ново поколение лоялна програма, специално създадена за притежателите на кредитни карти Mastercard. С нея те имат възможност да трупат точки при всяка покупка и да ги осребряват лесно и бързо под формата на кешбек директно от мобилното си приложение Allianz Bank Mobile. С Allianz Rewards клиентите могат да се възползват от множество предимства и привилегии, които правят ежедневието им по-удобно и приятно. Независимо дали става дума за покупки в магазин, онлайн трансакции или резервации за пътувания, програмата предлага гъвкавост и лесен достъп до натрупаните точки.

А от 1 април до 31 май 2025 г., клиентите могат да печелят двойно от всяка натрупана точка от покупки с кредитната си карта.

„Ние знаем, че днешните потребители търсят не само качество, но и добавена стойност към своите финансови решения. Именно затова създадохме програмата Allianz Rewards, с която предоставяме на нашите клиенти възможността да извлекат максимална полза от всяка покупка. Удвоените точки по време на промоционалния период са само един от начините, по които показваме нашата благодарност и признание към тяхната лоялност. Клиентите са в центъра на всичко, което правим, и ние ще продължим да работим усилено, за да отговаряме на техните очаквания“, коментира Георги Заманов, главен изпълнителен директор на "Алианц Банк България".

Лоялната програма Allianz Rewards е базирана на технологичното решение на глобалния лидер Mastercard. Компанията осигурява ново поколение потребителско изживяване в сферата на лоялните програми. Allianz Rewards е интегрирана в мобилното банкиране Allianz Bank Mobile и представлява сигурна и иновативна платформа за управление на привилегии, като гарантира лесно и прозрачно събиране и осребряване на точките. Oсвен кешбек, функционалностите на платформата позволяват придобиване на ваучери, отстъпки при определени търговци и други.

„Потребителите днес очакват не само бързи и сигурни плащания, но и опростено изживяване в банковите програми за лоялност. Mastercard е не само лидер в дигиталните разплащания, но и предоставя иновативни инфраструктурни решения за киберсигурност, програми за лоялност, базирани на анализ на потребителски предпочитания. Това прави програмата Allianz Rewards интелигентно решение, което ще добави още стойност върху портфолиото карти Mastercard Touch, отличаващо се с модерен дизайн и корпоративна отговорност“, заяви Ваня Манова, регионален мениджър за Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.

Според последните данни на БНБ през първото тримесечие на 2024 г. са извършени 113,3 млн. картови плащания, което представлява 24% ръст спрямо същия период на предходната година. Общата стойност на тези трансакции надхвърля 6,6 млрд. лева. Тези тенденции ясно показват, че картовите и дигиталните разплащания заемат все по-голям дял в ежедневието на потребителите.

 

Фибанк

В мобилното банкиране My Fibank всеки може бързо и лесно да заплати за престоя на своя автомобил в зоните за платено паркиране в големите градове на България, без да дължи допълнителни такси за това.

Услугата „Паркинг зони“ е достъпна в мобилното приложение на Fibank (Първа инвестиционна банка) и предоставя удобна алтернатива за заплащане при паркиране в синя и зелена зона, извън рамките на познатите талони за паркиране и това чрез SMS съобщение.

С тази възможност клиентите вече не заплащат досегашната допълнителна такса за изпращане на съобщение през мобилния оператор. Заплащането се осъществява директно от банкова сметка и клиентите не дължат такси за самата банкова трансакция, като заплащат единствено стойността на паркирането, без добавени разходи.

Услугата е разработена от Национална картова и платежна схема, част от БОРИКА, а Fibank като техен партньор предоставя нейното удобство за своите клиенти. Освен бързината и по-ниските разходи на услугата „паркинг зони“, използвайки я, клиентите получават и редица допълнителни предимства:

Могат да запазят регистрационните номера на своите автомобили в мобилното приложение My Fibank за по-лесен достъп и управление на превозните средства от един профил;

При следващо заплащане в паркинг зона потребителите ще могат да изберат от вече запазените превозни средства с цел по-бързо и лесно заплащане на паркинг услугата;

Преди изтичане на времето за паркиране се изпраща известие за напомняне, за да могат клиентите да удължат своя престой и да не попаднат в непредвидена ситуация.

Услугата „Паркинг зони“ помага на клиентите на банката да намалят своите разходи. При включена геолокация на мобилния телефон, тя автоматично посочва и в какъв вид зона се намира автомобилът. По този начин клиентите получават в реално време актуални данни за таксите и максималния разрешен престой за зоната, дори когато паркират в нов град или непозната зона за паркиране.

При успешно плащане клиентът получава известие с детайли за паркирането, включващи: вида на зоната, периода, за който е заплатена услугата и номера на автомобила. При вече паркирал автомобил в зона за паркиране, потребителят има възможността за удължаване на паркирането или да създаде нова заявка за друг автомобил.

С услугата „Паркинг зони“ всеки клиент на ПИБ има възможност да оптимизира времето си и да паркира спокойно с My Fibank.

Прокредит банк

Ако усещате, че месечната такса за банковата ви сметка започва да “тежи" колкото абонамента ви за някоя стрийминг платформа – не сте сами. Разликата е, че без стрийминг се живее. Без банкова сметка също, но по-трудно.

През последните четири години основните банкови услуги в България са поскъпнали с между 40% и 100%, показват данни на БНБ. Таксите се трупат почти незабелязано – превод на пари, теглене в брой, плащане на битови сметки, месечна поддръжка... На финала на годината може да се окаже, че само за да боравите с личните си средства, сте отделили трицифрена сума.

На този фон има и изключения. ПроКредит Банк премахна основните такси за физически лица, без скрит текст или "само при определени условия за първите три месеца“.

Какво означава това на практика?

Накратко, означава, че не плащаш, за да си платиш. Последното звучи абсурдно, но за мнозина това е реалността – такса за поддръжка, такса за превод, такса за... да погледнеш баланса си, почти.

В ПроКредит Банк безплатни са преводите в лева и чуждестранна валута, както и незабавните преводи (Blink). За хората, които все по-често разчитат на онлайн банкиране, това е истинско удобство и реално спестяване на средства. 

Мобилното банкиране – ProCredit Mobile – позволява плащания за битови услуги – също без такси. Пазаруването с дебитна или кредитна карта от банката осигурява и отстъпки до 30% в подбрани магазини. Сред тях има бижутерии, оптики, спа центрове, хотели, магазини за обзавеждане за дома, като списъкът непрекъснато се увеличава. 

Важно е да знаете, че сметка в ПроКредит Банк можете да си откриете изцяло онлайн – без физическо посещение и без подписване на хартиени документи.

Имате възможност включително да кандидатствате за кредит от дистанция.

ПроКредит Банк е на пазара в България от 2001 г. Позиционирана е като иновативна банка, пионер в модерните и прагматични банкови решения, които носят смисъл за клиентите. 

Банката следва устойчив бизнес модел, насочен към дългосрочни отношения с клиентите, отговорно финансиране и дигитална трансформация на банковите услуги.

Тя е първата финансова институция у нас, която дигитализира изцяло основните си банкови операции. Сега ПроКредит Банк продължава да се отличава като дигитална банка с фокус върху ефективността, удобството, прозрачността и адаптирането спрямо нуждите на клиентите.

А що се отнася до спестените пари от такси – спокойно може да си платите стрийминга, че и пуканките.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 




Спонсорирани връзки.



Челси и Легия (Варшава) играят при резултат 1:1
Дата: 17/04, 23:00

Лифт падна край Неапол, има четирима загинали
Дата: 17/04, 22:50

През великденските празници работното време на магазините на А1 ще бъде променено
Дата: 17/04, 22:50

Новият Водороден Инхалатор Hydrovitality връща тонуса на хора с Алергии, Железен дефицит и дихателни проблеми
Дата: 17/04, 22:50

А1 е първият телеком в България, който предлага пълното портфолио от смартустройства на Apple
Дата: 17/04, 22:50

Още новини
Спонсорирани връзки.

twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2025 | Пълна версия