Снимка: Булфото
Националният съвет за тристранно сътрудничество (НСТС) ще проведе заседание утре, 11 октомври, от 11:00 ч. Ще бъде обсъден проектът на Постановление на Министерския съвет за определяне размера на минималната работна заплата (МРЗ) за страната от 1 януари 2025 г., внесен от министъра на труда и социалната политика, съобщиха от правителствения пресцентър.
Служебното правителство предложи минималната работна заплата да се увеличи на 1077 лева от 1 януари, съобщава dariknews.bg
В момента тя е 933 лв. Общественото обсъждане на проекта на постановление беше до 26 септември тази година.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Жертвата на АМ „Тракия“ е Маргарита Паскалева, директор на СУ „Св. св. Кирил и Методий“ в Карнобат
Дата: 09/11, 20:17
18-годишният шофьор е обвинен за смъртта на 4-годишното дете в Гривица
Дата: 09/11, 20:101 Коментар
Френските власти подозират Иран за кибератаките срещу хладилни съоръжения в страната
Дата: 09/11, 20:02
На 12 ноември изслушват пледоариите по делото за катастрофата с Лютви Местан, при която загина бебе
Дата: 09/11, 19:571 Коментар
Какво се случва с парите от ваучерите за храна, които служителят не използва в срок
Дата: 09/11, 19:461 Коментар