Последните думи на пилота на падналия самолет


Дата: 26/12, 19:04

Кадър Телеграм 

„Не мога да изпълня, контролът е загубен!“. Това е последното послание на обречения пилот на самолета на Азербайджанските авиолинии, който се разби и уби 38 души, предаде Дейли мейл.

Днес се трупат доказателства, че руската противовъздушна отбрана е ударила самолета на Азербайджанските авиолинии.

Реактивният самолет Embraer вероятно е бил погрешно уцелен като предполагаем украински дрон от ракета земя-въздух Pantsir-S1, изстреляна от района Наурски в Чечня.

Очевидните щети от шрапнел по самолета - наблюдавани върху непокътнатата задна част на обречения самолет в Актау в Казахстан - съответстват на такъв удар.

Такива са и разказите на оцелели пътници, които говорят за експлозия извън самолета.

По това време самолетът се опитваше да кацне по график в Грозни в Чечения, чиято столица е, руски регион, оглавяван от близкия на Владимир Путин военачалник Рамзан Кадиров, който е подложен на редовни атаки от Украйна през последните седмици.

Силите на Кадиров са заподозрени, че са стреляли с Панцир-С1 по самолета.

Частично текстово съобщение на предполагаемата комуникация между пилотите и контрола на въздушното движение показва катастрофално събитие, което екипажът е предположил, че е сблъсък с ято птици.

Това обаче изглежда погрешно предвид щетите, които са видими по корпуса.

В 8:16 един от пилотите казва: „Имаме повреда в управлението, удар на птица в пилотската кабина. Сблъсък с птица в пилотската кабина (не се чува)…“

Отговор на наземния контрол: „AXY8243 Разбирам те, от каква помощ се нуждаеш?“

Капитанът посочва, че иска да се върне на родното си летище в Баку.

Но в 8:17 пилотът обяви, че се отправя към Минерални Води - летище в Южна Русия.

Наземният контрол му казва да "изпълни лява орбита" - но пилотската кабина отговаря: "Не мога да изпълня, контролът е загубен."

В 8:19 един от пилотите заявява: "Не мога да поддържам 150, имаме високо налягане в кабината."

На борда на самолета от азербайджанската столица Баку до руския град Грозни е имало 105 пътници и петима членове на екипажа. По-ранни доклади предполагаха 67 на борда

Отговор от наземния контрол: „AXY8243 ви разбра.“

Една минута по-късно, в 8:20, планираното време за пристигане на полета, пилотът казва: „Наляво 360, самолетът ми губи контрол.“

В 8:21, според изтеклата стенограма, екипажът решава вместо това да се отправи към Махачкала, руско летище на Каспийско море.

В 8:22 екипажът докладва: „Сега хидравликата е повредена.“

Две минути по-късно пилотът изглежда отрича, че е обявил „бедствие“ на борда и казва на наземния контрол: „Бордът (самолетът) е наред.“

Но тогава ръководителят на полети не може да чуе добре екипажа.

„Много трудно се чуваш… кажи ми надморската си височина.

По-късно самолетът изчезна от радара за 37 минути, преди да се появи отново, докато искаше да кацне в Актау.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 

Зареждане на коментарите. Моля, изчакайте!



Спонсорирани връзки.



Студенти от Варна изобретиха „умна“ количка за пазар
Дата: 27/12, 10:20

Уникална за България съдова операция извършиха във ВМА
Дата: 27/12, 10:15

Подробности за състоянието на пострадалите в катастрофата край Варна
Дата: 27/12, 10:07

Остава критично състоянието на пребития от пиян пътник шофьор в Бургас
Дата: 27/12, 09:52

С чук, нож и… чадър: Двама мъже спряха интернета на вход в Горна Оряховица
Дата: 27/12, 09:442 Коментара

Още новини
Спонсорирани връзки.

Коментари twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2024 | Пълна версия