Доц. Везенков: Трябва да се спре интернета в училищата


Дата: 16/12, 15:50

кадър Нова нюз

В българските училища не трябва да има интернет въобще, за да се осигури поне там 6-7 часа без екрани и социални мрежи. Това заяви по Нова нюз специалистът по невробиология доц. д-р Стоян Везенков, който е основоположник на проекта „Екранни деца”.

Той даде пример, че в Германия училищата се „заглушават”, така че в тях да няма достъп до мрежата. Доц. Веизенков допълни, че ако с образователна цел се ползват таблети, те трябва да са на училището и да могат да се контролират.

„В училището ни няма учебен процес заради смертфоните и това се знае от всички”, коментира доц. Везенков. Той призна, че децата може да „затънат” в социалните мрежи и в свободното си време, но това е отговорност на родителите, които имат единствени възможността да ги контролират.

„Възпитанието на деца до 3 години с екранни устройства трябва да се криминализира”, категоричен е специалистът.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 

Зареждане на коментарите. Моля, изчакайте!



Спонсорирани връзки.



Само за час: Три земетресения разлюляха Гърция
Дата: 16/12, 18:30

Министър-председателят на България (1997–2001) Иван Костов представя „Свидетелства за прехода 2000–2009“ във Варна
Дата: 16/12, 18:20

Преговорите за редовен кабинет: Първата среща беше между ГЕРБ и ДБ
Дата: 16/12, 18:17

Бивш зам.-мининистър на енергетиката: Реалното увеличение на тока за бита трябва да е 50%
Дата: 16/12, 18:001 Коментар

Представяне на соларните решения на ELMARK в Home Finishing Varna
Дата: 16/12, 18:00

Още новини
Спонсорирани връзки.

twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2024 | Пълна версия