снимка: Отляво надясно: Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1 България, Деница Коларска, старши специалист „Корпоративна социална отговорност“ в А1 България, Жанета Дядовска, директор „Маркетинг и корпоративни комуникации“ в bTV Media Group
А1 е инвестирала над 2,5 милиона лева в различни каузи, насочени към здравеопазване, образование, култура и опазване на природата.
Признанието е за програмите за редовно дарителство и доброволчество, коледната дарителска кампания, подкрепата за приемната грижа и други.
А1 получи признание в категорията „Разнообразие в подходите за дарителска подкрепа“ на 19-ото издание на конкурса „Корпоративен дарител“, организиран от Български дарителски форум. Инвестицията от над 2,5 милиона лева на компанията в различни каузи, насочени към здравеопазване, образование, култура и опазване на природата подчертава приноса на А1 към реализацията на устойчиви социални проекти. Наградата затвърждава ангажимента по изпълнението на дългогодишната ESG стратегия на телекома за развитие на дарителската култура в страната.
Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1 България, коментира при получаване на наградата: „Дарителството изисква дългосрочна визия - непрестанна отдаденост към каузите и надграждане на начините за подкрепа в годините. Полученото отличие е признание за приноса на целия екип на А1, на нашите партньори от неправителствения сектор, но и на клиентите, заедно с които подкрепяме по-доброто бъдеще. Ще продължим да развиваме нашите дарителски програми и да бъдем пример за мащабна подкрепа, защото заедно можем повече“.
Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1 България, при получаване на наградата
Дарителски проекти със значим социален ефект
Ключово постижение на компанията е програмата за редовно дарителство, която вече 22 години обединява месечните дарения на стотици служители. През изминалата година, чрез ежемесечни дарения и подкрепата на А1, са събрани и дарени общо 140 000 лева за 11 значими каузи.
Емблематична за компанията е и кампанията „Дари за децата, А1 ще удвои сумата“, която през изминалата година чрез платформата „Моят А1“ осигури 150 000 лева за обновяване на педиатричното отделение в МБАЛ – Ботевград. Кампанията продължава и тази година с още по-улеснени условия за дарение – всеки клиент може да дари през Моят А1 сума по избор до 31 декември, а компанията ще я удвои.
А1 е дългогодишен партньор на Националната асоциация за приемна грижа (НАПГ), като подкрепя създаването на стабилна семейна среда за деца в риск. За последните 10 години компанията е инвестирала над половин милион лева в дейности като национални лагери за приемни деца и младежи, кариерно консултиране и специални церемонии за приемни семейства. Дългосрочната подкрепа дава възможност на повече деца с труден старт в живота да растат, обградени от топлота и обич в приемните си семейства.
Корпоративното доброволчество е друг аспект в социално отговорната политика на А1. През 2023 г. компанията надгради своята доброволческа програма, в която вече са помогнали над 1 000 души – служители, техните семейства и местните общности. Програмата #ПомагамеЗА1 е насочена към екипа на А1 и включва всички начини за подкрепа на социални каузи вътре в компанията. Резултатите от двете направления и разнообразните инициативи утвърждават А1 като компания, която създава реална и дълготрайна промяна в България.
Конкурсът „Корпоративен дарител“ отличава компании, които поставят високи стандарти в корпоративното дарителство и социалната отговорност, и популяризира добрите практики в България. В тазгодишното издание на конкурса бяха получени 40 номинации. Програмата на А1 беше отличена в най-оспорваната категория - „Разнообразие в подходите за дарителска подкрепа“, в която бяха получени още 12 кандидатури. Качествените категории в конкурса се оценяват от експертно жури, а в критериите за класиране в конкурса са отразени и стандартите за дарителски практики на БДФ.
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, интерактивна, цифрова, сателитна и мобилна телевизия, четири собствени спортни канала с марката MAX Sport, платежни услуги, ICT, cloud и IoT бизнес решения. През 2023 г. A1 България отчита приходи от 749,7 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 303,7 млн. евро.
A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 29 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония и Сърбия, а приходите на Групата за 2023 година възлизат на 5,3 милиарда евро.
Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни, онлайн разплащанията и дигиталните бизнес решения. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.
*публикация
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Рентген откри взривни вещества в пратки в куриерска фирма в София
Дата: 27/11, 18:57
Как се правят здрави нерви?
Дата: 27/11, 18:50
Утре ни очаква слънчево време
Дата: 27/11, 18:34
Представяне на кухненски уреди Pando, Barazza, Bertazzoni и ELMARK
Дата: 27/11, 18:20
10-годишно бременно момиче в Сливен, 4 от родилките са на 13 години
Дата: 27/11, 18:19