Снимка: Пиксабей
Една от индикациите, че нещо не е наред при продажбата на намалени стоки, част от Черния петък, от сайтове, които не познаваме добре, е търговците да не дават опция за тест и преглед. Това предупреди за Радио Варна Габриела Руменова от платформата "Ние, потребителите". Тя съобщи за съвсем скорошен случай за възрастна жена, която е решила да поръча от сайт с разширение "eu" магнитни кубчета за подарък на дете. Когато дамата взема пратката от куриер и след това заплаща сумата, тя вижда, че пакетът не отговаря на това, което е поръчала. Следва дълга кореспонденция с дни, в резултат на която жената не може да върне парите си.
Дори и сайтовете да не предлагат опцията за тест и преглед, ние предварително трябва да намерим лесно начините, по които можем да се свържем с търговеца.
Сред некоректните практики на търговците е да предлагат намалена стока под условие да се откажем от част от правата си като потребители, касаещи последваща рекламация.
Ако намалението във физическите магазини е частично, търговецът е длъжен да отдели стоките в промоция в специални зони, за да се ориентират купувачите, допълни Руменова.
Личните данни, които изискват търговците онлайн от нас, не трябва да са повече, отколкото е логично да бъдат представени заради отстъпките, каза още тя.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Режат сухи и опасни дървета в район „Приморски“ във Варна
Дата: 29/11, 11:31
Задължителна минимална заплата за непълнолетните работници
Дата: 29/11, 11:26
Белгия изготвя кризисен план за действия заради заплахите от Русия
Дата: 29/11, 11:21
Париж затяга контрола върху краткосрочните наеми
Дата: 29/11, 11:11