снимка: "Ние, потребителите"
Доколко ми влияят рекламите за намаления и как избирам от кого и какво да закупя, когато ми обещават щедри отстъпки? Това са въпросите, които е полезно да си задаваме сега, когато сме мишена на множество специални оферти за Черен петък, Коледа и Нова година. Затова некомерсиалната платформа „Ние, потребителите“ пусна анкета на тема: „Как пазарувате от кампании на намаления?“.
„Целта на допитването е не само да очертае моментната картина на нагласите на потребителите при пазаруване от кампании за намаления, но и да ги насочи към важни за тях аспекти и да им помогне да изградят полезни навици, когато избират стоки и услуги с отстъпки“, посочва авторът на проекта Габриела Руменова.
Анкетата търси отговори и на въпроса кое е водещото за потребителите при покупки от намаления – размерът на отстъпката, необходимостта или хипотетичната потребност от стоката или услугата, качеството на продукта, престижът на бранда или невъзможността да преодолеете настойчивата реклама. Склонни ли са хората да рискуват да купят от непознати за тях търговци, ако им предложат атрактивни отстъпки, какви са били търговските нарушения, когато са били подвеждани при покупки от намаления и какво би повишило доверието им в кампании за отстъпки.
Към анкетата: https://forms.gle/ri3uFDzArXrQetNQA
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Родителите на Гого: Ние сме най-гордите родители
Дата: 29/11, 23:13
А1 беше отличена за разнообразните подходи за дарителска подкрепа в конкурса „Корпоративен дарител“ на Българския дарителски форум
Дата: 29/11, 23:00
България побелява: Едно място е валежна дупка
Дата: 29/11, 22:55
Обилен снеговалеж край Витоша
Дата: 29/11, 22:52
Президентът Радев и съпругата му се разходиха с лодка във Виетнам
Дата: 29/11, 22:38