Пиксабей
Револют обяви цифри за Черния петък.
Числата излязоха и Черният петък тази година се доказа като поредния успех за българските купувачи и бизнеси.
Вътрешните данни на Revolut показват скок на трансакциите с общи обеми с 65% по-високи в сравнение с 2023 г.
Средно потребителите са похарчили 59 € на човек.
Temu беше коронован за любим онлайн търговец от българските купувачи, тъй като
това беше търговецът на дребно, където те похарчиха най-високи суми, докато
Technopolis оглави списъка за покупки във физически магазини. Разделението между
онлайн трансакциите и трансакциите в магазина беше забележимо, като онлайн
разходите съставляваха 65% от общия брой, а покупките в магазина – 35%.
Местни или трансгранични покупки: къде харчиха българските купувачи?
Черният петък тази година беше маркиран от харчене на местно ниво, представляващо
от 36% общите покупки, докато трансграничното пазаруване компенсира до 64%. Това
съответства с тенденциите през 2023 г., когато 40% от разходите в България бяха
насочени към местни търговци, а 60% – към интернационални, подчертавайки все по-
глобализираните предпочитания за пазаруване на потребителите.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Остават под карантина стадата край Велинград
Дата: 04/12, 07:45
Австралия унищожи рекордно количество кокаин, открит в катастрофирал самолет
Дата: 04/12, 07:41
Червено злато „събужда“ сърцето
Дата: 04/12, 07:30
VOYO става част от богатото портфолио с дигитални услуги на А1
Дата: 04/12, 07:30
Lidl с дарителска кампания в подкрепа на семействата с деца в нужда
Дата: 04/12, 07:30