"Грийнпийс": Екокатастрофа в Черно море! 4300 тона мазут са се излели след корабокрушението на руските танкери


Дата: 16/12, 10:55

Кадър Телеграм

"Грийнпийс" предупреждава за възможна еко катастрофа в Черно и Азовско море заради разлива на 4300 тона мазут в района на Креченския пролив след сблъсъка на два петролни танкера, цитира Морето.

Разливът вероятно ще се определя от преобладаващите ветрове и течения, движещи се в момента на североизток, и ще бъде изключително трудно да се ограничи при настоящите метеорологични условия. Ако замърсяването се измие на брега, това ще доведе до замърсяване на бреговата линия, което ще бъде изключително трудно за почистване. Въздействието върху околната среда ще зависи от вида на разлятото масло, посочват от "Грийнпийс".

Заради лошите метеорологични условия операцията по спасяването на екипажа на единия от танкерите "Волгонефт 239" бе преустановена снощи.

От другия танкер "Волгонефт 212" са били спасени 13 моряци, които в момента са настанени в болница в Анапа.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 

Зареждане на коментарите. Моля, изчакайте!



Спонсорирани връзки.



Канада покани Зеленски на срещата на върха на Г-7 през юни
Дата: 17/03, 16:40

17 счупени ребра е имал починалият след арест в Казанлък
Дата: 17/03, 16:37

В банковите сметките в ЕС залежават почти двойно повече пари от външния дълг на САЩ
Дата: 17/03, 16:36

Пратеникът на Нова в Кочани: Мъката е неописуема, жертвите са над 100
Дата: 17/03, 16:29

Македонският здравен министър пристига в София при най-тежко пострадалите
Дата: 17/03, 16:29

Още новини
Спонсорирани връзки.

twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2025 | Пълна версия