кадър: Нова Нюз
От София до края на магистрала „Хемус” на 22 места има промяна на скоростния режим. Каква магистрала е това? Новите промени за организация на движението на тъпя, които искат да пуснат, са така направени, че да можем Фондът за пътна безопасност да бъде попълван. В него към момента има около 500 милиона лева, които не са изразходвани. Този фонд се използва като търговско дружество, а не за да решава проблемите на пътната безопасност. С парите от него се купуват коли и камери, за да бъде пълнен той още повече. Това каза председателят на Института за пътна безопасност Богдан Милчев в предаването „Офанзива с Любо Огнянов” по Нова Нюз.
Експертът посочи, че от София до Варна има над 2000 пътни знака. „Това означава, че ако пътуваме пет часа, на минута мозъкът ни трябва да възприема около 6 знака. Няма такъв мозък, който може да поеме такава организация на движението, затова ние просто не я спазваме”, обясни още той.
Основната причина за тежките катастрофи е човешката грешка, заяви Милчев. И подчерта, че скоростният режим е сбъркан, маркировката е така направена, че се уморяваме и има нулев контрол върху използването на мобилни телефони.
Той смята, че трябва да бъдат забранени мобилните приложения, които известяват къде има поставени камери на КАТ на пътя.
Експертът каза, че прилагаме добри практики от Европа, но не ги адаптираме към реалността в страната.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Ако имате "косъм" на екрана на телефона, може да загубите много пари
Дата: 02/12, 20:20
Аксиния Баева: Искаме въоръжена охрана в моловете и да може да се намесва
Дата: 02/12, 20:13
БСП настоява: Да се обединим около доц. Киселова
Дата: 02/12, 20:12
Комерсант: Путин подготвя Русия за край на войната и "образът на победата"
Дата: 02/12, 20:02
Никол Станкулова: Утре ще е облачно, със слаби валежи
Дата: 02/12, 20:01