Кадър Nk
От днес до 31 декември 2024 г. Yettel преустановява публикуването на органично съдържание в социалните си медии.
Идеята на телекома е да сложим устройствата на пауза и да се посветим на пълноценно общуване с хората около нас по време на предстоящите празници.
„Хората сме социални същества и имаме нужда от дълбоко и смислено общуване лице в лице, от прегръдка, усмивка и някой да ни изслуша без да изпуска погледа ни нито за миг. Затова тази година за празниците призоваваме всички да посветят вниманието си на споделените офлайн моменти и да прекарат качествено време с близките си хора“, каза Мария Маринова, директор „Бранд и маркетинг комуникации” в Yettel.
Според национално проучване, проведено от агенция „Арбитраж“ по поръчка на Yettel, резултатите от което бяха оповестени наскоро, едва 4% от българите прекарват с телефон в ръка по-малко от един час дневно, а за 20% екранното време дори надвишава 6 часа. И въпреки че голяма част от него се дължи на естеството на работните задължения (37%), за един немалък процент дигиталното време е въпрос на навик (41%) или начин за забавление (26%).
Несъмнено технологиите правят живота по-лесен, по-удобен и по-свързан от всякога, но с празничната си кампания телекомът напомня, че не бива да позволяваме те да ни отнемат истинските човешки връзки и ценните мигове, които изживяваме в реалния свят.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
До 15 градуса в петък
Дата: 20/12, 04:00
Сити Билдинг: Лидер в жилищното строителство и носител на престижната награда „Строител на годината“ за 2024
Дата: 20/12, 03:40
В празничните дни през декември магазините на А1 ще обслужват клиенти с променено работно време
Дата: 20/12, 03:20
На 20 декември рожден ден има Маргарита Хранова
Дата: 20/12, 03:00
А1 въвежда нови по-екологични и два пъти по-малки SIM карти
Дата: 20/12, 02:50