Булфото
Министърът на отбраната Атанас Запрянов със своя заповед определи базата за определяне на основното месечно възнаграждение за най-ниската длъжност на военнослужещите в Министерството на отбраната, структурите на пряко подчинение на министъра на отбраната и Българската армия в размер на 2 296 лв. В същия размер е базата за определяне на основната месечна заплата за най-ниската длъжност на цивилните служители, работещи по трудово правоотношение в Българската армия и в структурите на пряко подчинение на министъра на отбраната, за които не се прилагат Законът за държавния служител и чл.107а от Кодекса на труда, съобщиха от пресцентъра на МО.
Заповедта е издадена в изпълнение на Закона за отбраната и Въоръжените сили на Република България, според който базата за основното месечно възнаграждение на военнослужещите за най-ниската длъжност се определя ежегодно въз основа на средната работна заплата за страната за второто тримесечие на предходната година. ЗОВСРБ регламентира още, че това става с акт на министъра на отбраната през първия месец на годината.
По този начин на практика влиза в сила 30-процентното увеличение на възнагражденията в Българската армия. То ще бъде начислено и получено още със заплатите за месец януари.
Редактор "Екип на Петел",
За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Как се прави здрав корем
Дата: 09/11, 04:00
На днешната дата в историята
Дата: 09/11, 04:00
Crosstrek на специална цена и с подарък от Бултрако Моторс
Дата: 09/11, 03:30
Индивидуална рехабилитация с 20 процедури - в Хейлан Варна Цялостен курс на цената на две консултации
Дата: 09/11, 03:00
На 9 ноември рожден ден има Александър Морфов
Дата: 09/11, 03:00