Пиксабей
Ако отворим електронните магазини ще видим, че вече голяма част от тях имат съобщения, с които предупреждават, че може заради по-големия търговски оборот да не спазят обичайния срок за доставка. Не е лошо и куриерските фирми да отправят такива съобщения към своите клиенти, за да може те да са наясно, това заяви в "Денят започва" Габриела Руменова от "Ние, потребителите".
Тя посъветва потребителите да взимат възможно най-скоро своите поръчки, защото офисите са претрупани от тях.
Но и куриерските фирми да направят логистика за по-дълго работно време, например.
"Напоследък се говори за идеята да отпадне наложеният платеж като метод на плащане. Но аз си мисля, че в България наложеният платеж е най-големият гарант за потребителя".
И двете страни - и купувачът и търговецът, трябва да бъдат коректни по отношение на действията едни към други.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Почина един от големите художници на Варна
Дата: 15/12, 10:18
Президентът се заяде с ГЕРБ, Сачева го насмете
Дата: 15/12, 10:17
Украинка се пререди на опашка в месарски магазин във Варна и последва голям скандал
Дата: 15/12, 10:12
Сачева от ГЕРБ-СДС дойде на "Дондуков"2 за консултации за съставяне на нов кабинет
Дата: 15/12, 10:09
Обрат с курса на еврото
Дата: 15/12, 10:05