Годишна декларация за облагане с корпоративен данък са длъжни да подават и фирмите, които не са осъществявали дейност през 2013 година. Те попълват отделен формуляр - образец 1010а. В него фирмите декларират, че за предишната година не са имали дейност и не са отчели приходи или разходи съгласно счетоводното законодателство. Към тази декларация не се прилага годишен отчет за дейността. Декларациите се подават в офисите на НАП по мястото на регистрация на фирмите, по пощата с обратна разписка или по интерне, припомнпт от приходната агенция. Срокът за подаване на декларациите е 31 март, като този срок важи и за фирмите, които не са извършвали дейност през 2013 г. Това е и срокът, в който трябва да се плати дължимият корпоративен данък, след приспадането на направените авансови вноски. Фирмите, които подадат декларациите си по електронен път ползват 1% отстъпка от дължимия годишен корпоративен данък (но не повече от 1000 лв.). Тази отстъпка се ползва, само ако и данъкът е внесен в срок до 31 март 2014 г. Плащането на задължението към хазната може да стане във всяка банка с попълване на вносна бележка за плащане към бюджета. Други вариант за плащане са с пощенски запис или чрез интернет. Неподаването на декларациите се санкционира, като минималната глоба е 500 лева за юридическото лице и 200 лева за управителя на фирмата.
profit.bg
Кметът на Кърджали поиска данни за проверка на полицейско насилие
Дата: 08/10, 22:24
Прокуратурата разпореди на МВР да провери мантинелата на дупката към пропастта на „Хемус“
Дата: 08/10, 22:19
Проф. Чорбанов: БЦЖ ваксината е най-добрият ни продукт
Дата: 08/10, 22:14
Срив в телекомуникациите спря всички влакове в Норвегия
Дата: 08/10, 22:111 Коментар
До 50% по-ниски цени на 100 основни продукта в Lidl
Дата: 08/10, 22:10