С приключването на туристическия сезон наетите в бранша по Северното Черноморие трябва да започнат да плащат здравните си осигуровки сами. Това напомниха днес от поделението на Националната агенция по приходите в Добрич.
След като трудовите договори на сезонните работници бъдат прекратени и те не започнат друга работа или се регистрират на трудовата борса без право на обезщетение, трябва да подадат декларация в НАП и да внесат дължимите вноски. Само така наетите за сезона ще могат да продължат да ползват безплатно здравните услуги, които се осигуряват от Националната здравноосигурителна каса, посочват от данъчната служба.
От НАП-Добрич напомнят, че здравната вноска за септември трябва да се внесе най-късно до 25 октомври, като минималният й размер е 16,80 лева.
Здравноосигурителните права на гражданите, които се осигуряват за своя сметка, се прекъсват, ако не са внесени повече от три дължими месечни вноски за период 36 месеца, предупреждават от НАП-Добрич. Здравни осигуровки си плащат сами всички сезонни работници в страната, на които трудовия договор вече е прекратен.
Операция "Прометей": Митничари задържаха 25 млн. къса цигари
Дата: 09/10, 13:30
Проф. д-р Здравко Каменов: Още в самото начало, от първия момент на поставяне на диагнозата стремежът трябва да бъде към идеален гликемичен контрол
Дата: 09/10, 13:30
Абровски: Нямаме притеснения за търговията със зърно в Черно море
Дата: 09/10, 13:27
БНБ пуска в обращение златна колекционерска монета „Св. Иван Рилски“
Дата: 09/10, 13:22
Служители на фирма за бързи кредити са отвлекли 25-годишен мъж
Дата: 09/10, 13:18