Източник: dnevnik.bg
Търсенето на работа се засилва дори в платформата OLX, отчитат оттам. Посочват, че рязко повишаване на търсенето се забелязва от началото на април заради съкращенията в най-засегнатите от кризата бизнеси.
Предлагането в категорията, обаче, не съответства на търсенето и то е доста по-ниско в сравнение с периода преди въвеждането на извънредното положение, посочват от компанията.
Очаквано най-големият спад на търсенето в последната седмица на март се вижда в категорията "Екскурзии и почивки".
Предлагането в платформата започва да се нормализира. През първата седмица на април се забелязва покачване в броя обяви за автомобили, гуми и джанти, но това важи само за частните потребители на платформата, допълват оттам.
В условията на социална изолация, когато всички училища са затворени, учениците учат у дома, а родителите работят от вкъщи, последните данни за търсенето и предлагането в платформата показват ръст на пособията за пълноценен живот от вкъщи.
Всичко, което трябва да знаете за:
Интересна тенденция има и в категория "Дом и градина", където 10 дни след началото на извънредното положение има ръст в броя на потребителите, които публикуват обяви. Това говори, че много хора използват свободното си време за декориране, смяна на мебелите, както и за ремонти, анализират от платформата.
Най-голямо разминаване между търсене и предлагане има в категория "Електроника", където търсенето на мобилни устройства скача за сметка на новите обяви. Смята се, че хората не са склонни да сменят устройствата си с нови и скъпи модели в условията на криза, както и да продават наличните си, защото нуждата от тях е огромна.
Категориите, в които се забелязва нормално или завишено предлагане и от бизнес потребителите на платформата, са "Спорт, книги и хоби" и "За бебето и детето".
От началото на извънредното положение редовните потребители на платформата са станали по-ангажирани. Един потребител прави с 15% повече сесии на сайта, а времето, прекарано там, се е повишило с 6%.
Демографските данни сочат, че има ръст при броя мъже, които посещават платформата с 5%. Най-много посещения има от хора на възраст между 35 и 45 години, както и от на-младите на възраст 18-24 години.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Нов проект! Комплекс от 4 къщи в м-ст Траката във Варна
Дата: 26/04, 17:40
За първи път в Европа А1 демонстрира на живо непрекъсваеми 5G и роуминг услуги на границата с Гърция
Дата: 26/04, 17:40
Кабинетът освободи шестима областни управители
Дата: 26/04, 17:36
Натали Трифонова зарадва любителите на хубавото време
Дата: 26/04, 17:32
Утре ще е слънчево с температури до 23 градуса
Дата: 26/04, 17:22