ЕНЕРГО-ПРО посрещна вчера първите клиенти в нов Център за обслужване в град Горна Оряховица на ул. „Патриарх Евтимий“ №8. Новият клиентски център ще работи всеки делничен ден от 8 до 17 часа.
Позициониран в удобно и функционално помещение в централната част на града, офисът на ЕНЕРГО-ПРО предлага по-ефективна организация на работата и управление на потока от посетители. В него на разположение на клиентите са четири гишета за обслужване.
През вчерашния ден първите посетители на новия клиентски център се възползваха от възможността да заявят услуги на ЕНЕРГО-ПРО, да актуализират клиентските си данни, да заплатят сметките си за електроенергия и да получат информация по въпроси, свързани с дейността на компанията.
В Центъра за обслужване могат да се заявят и електронните услуги на компанията – получаване на електронна фактура, известяване чрез СМС или имейл в случай на пропуснат срок за плащане на сметка за електроенергия.
С откриването на новия Център за обслужване в град Горна Оряховица, старият офис на ЕНЕРГО-ПРО на ул. Съединение №151 вече не работи с клиенти.
*публикация
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Облаци и по-ниски температури в четвъртък
Дата: 25/04, 04:00
Нов проект! Комплекс от 4 къщи в м-ст Траката във Варна
Дата: 25/04, 03:10
За първи път в Европа А1 демонстрира на живо непрекъсваеми 5G и роуминг услуги на границата с Гърция
Дата: 25/04, 03:10
Кои са изследванията за коклюш и къде да ги направим?
Дата: 25/04, 03:00
Ново реактивно гориво подкарва простатата
Дата: 25/04, 03:00