Новият епизод на видеокаста „Уменията на 21-ви век“ дава експертни съвети за изграждане на личен бранд в социалните мрежи


Дата: 01/04, 22:40

Близо 100 000 достигат гледанията на първите два епизода от образователната поредица

Третият епизод от образователната видеопоредица на Лидл България вече може да бъде гледан в You Tube канала на компанията. Той е на тема „Изграждане на личен бранд в социалните мрежи“, а гости на водещите Алекс&Алекс са експертите в областта на комуникациите Рая Цветкова и Александър Кръстев.

Изграждането на положителен публичен образ чрез социалните мрежи е важно умение в съвременния информационен свят. Личният бранд са всички асоциации, които се правят с името на определен човек, затова е по-добре този бранд да се създава и управлява целенасочено: чрез споделяне на опит, експертиза, разкази от първо лице за това, което човек умее да прави, дейността му, местата, които посещава и ценностите, които споделя.

Епизодът се фокусира върху възможностите на социалната мрежа LinkedIn, защото изследванията показват, че тя се радва на все по-широк интерес в световен мащаб и в България сред по-широк кръг от хора Расте броят и на млади хора, които се регистрират в платформата, а контактите, създадени там, могат да са полезни за 10 или 15 години напред.

В епизода Рая Цветкова и Александър Кръстев дават практични съвети за какво да внимаваме, когато изграждаме личен бранд, как да създаваме съдържание в LinkedIn, колко често да публикуваме. Те споделят идеи как да се генерират емоционални истории, за да може не само да имаме повече последователи, но и да изградим добро впечатление сред професионалистите от реалния бизнес.

 „Всеки има личен бранд. Всеки влиза във взаимоотношения онлайн, но и офлайн. Те оформят разбирането за нас като личности и професионалисти пред другите“, казва Рая Цветкова и допълва, че публичният образ трябва да бъде изграждан прецизно и внимателно, защото публикациите, които се правят, имат дълготраен живот в социалните медии.

Александър Кръстев уточнява, че LinkedIn е платформата, която е създадена и се развива целенасочено за хора, които са в мрежата, за да правят бизнес: „Когато развиваме личния си професионален бранд, можем да подобряваме кариерните си възможности, да градим имидж, да влияем ползотворно и на нашата компания. Всичко, което публикуваме, може да носи добавена стойност, защото в мрежата няма излишен информационен шум“.

 

От епизода ще научите още:

 

Видеокастът „Уменията на 21 век“ е продължение на успешната вътрешна програма за обучения в лични, социални и граждански умения, която се провежда сред служителите на Lidl вече над шест месеца.

Първите два епизода от видеопоредицата бяха посрещнати с голям интерес и достигат близо 100 хиляди гледания.  

Повече информация за видеокаста “Уменията на 21 век“, водещите и участниците в епизодите, можете да прочетете на кариерната страница на Лидл България.

Епизодите от видеокаста „Уменията на 21 век“ са достъпни безплатно в каналите на Лидл България в You Tube.

За гостите в  трети епизод:

Рая Цветкова e ръководител на отдел „Работодателска марка“ в Лидл България. Има  над 20 г. професионален опит в областта на комуникациите, в които е работила за институции като Министерския съвет, Комисията за финансов надзор и МРРБ, била е част от екипа на All Channels Group и на водеща банка. Тя е доктор по комуникации от Софийския университет. Води различни вътрешни и външни обучения по комуникационни теми, включително изграждане на личен бранд.

Александър Кръстев е създател на първата българска агенция за LinkedIn маркетинг BookMark и англоезичния специализиран блог TheLinkedBlog.com. Автор е на колонката в българското сп. ForbesThe Linked Practitioner”, както и на статии за LinkedIn в големи бизнес издания в България. Има над 15 години опит в областта на онлайн комуникациите.

 

*публикация



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 

Зареждане на коментарите. Моля, изчакайте!



Спонсорирани връзки.



Д-р Симидчиев: Предвиждам доста мръсна предизборна кампания
Дата: 29/04, 09:29

НОИ обяви на кои пенсионери се полага добавка
Дата: 29/04, 09:18

Тодор Стойчев, представител на ЕП в София: България не е малка, а средна европейска страна
Дата: 29/04, 09:04

4,3 по Рихтер в Гърция
Дата: 29/04, 08:56

Виктор Николаев се опълчи на тоталната забрана за реклама на хазарт: Опит за опитомяване на медиите
Дата: 29/04, 08:38

Още новини
Спонсорирани връзки.

twitter Facebook
Нагоре Назад
Petel.bg © 2011 - 2024 | Пълна версия