снимка: Булфото
3 милиона и 300 хиляди българи са пазарували поне веднъж онлайн през последните 6 месеца на миналата година. 42% от тях заявяват, че това са планирани покупки, докато 19% признават, че са пазарували спонтанно.
Изследването е на "Маркет линкс" и списание "Ентърпрайз" и е представително. С какво пълним дигиталната си пазарска кошница?
"Онлайн - дрехи основно, дрехи, обувки, някаква техника. Обаче понякога се разминават очакванията с това, което идва онлайн", коментира пред обществената телевизия Юлиян Гендов.
"Хранителни само физически, останалото може и онлайн. Ето днес ѝ поръчах едни маратонки", каза Силвия.
72% от пазарувалите заявяват, че онлайн са купували именно дрехи и обувки. Близо 1/3 са избирали козметика, а 27% са търсили книги.
"Дрехи, козметика най-често, потребителска електроника, също така пътувания, туристически пакети, екскурзии, това са най-често. Книги, за мен най-хубавото беше, че в топ 5 влизат книги", обясни Галя Гогова, "Маркет линкс".
Оказва се българинът обича да чете, потвърждават го и от най-голямата онлайн книжарница.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Рупърт Мърдок сключи брак за пети път на 93-годишна възраст
Дата: 03/06, 00:49
3 юни 1965 г. - Изстрелват Джемини 4
Дата: 03/06, 00:19
Водачът на листата на БСП – Варна Борислав Гуцанов: Избираме с ума и сърцето си между мира и войната!
Дата: 03/06, 00:00
Как да не се тръшнем болни?
Дата: 03/06, 00:00
Урсула фон дер Лайен в Пловдив благодари за българската подкрепа за Украйна
Дата: 02/06, 23:511 Коментар