Снимка: Булфото
Край на авантата с ползването на служебни коли и GSM-и за лични нужди се готви да сложи финансовото министерство.
Да се плаща данък, когато фирменото имущество се използва извън работно време, предвиждат промени в Закона за ДДС.
За целта компаниите ще трябва да засекат доколко собственикът или служителите се разпореждат със служебните автомобили, сгради, телефони и лаптопи през почивните дни. И за това време ще се начислява ДДС.
Например за фирмените коли може да определи, че пет дни в седмицата се използват за служебни цели, а през уикенда - за лични.
За мобилните телефони може да се отчете колко часа в седмицата служителите са на работа.
А ако собственик на хотел живее със семейството си в някоя от стаите, трябва да пресметне неговият апартамент какъв процент е от цялата квадратура на сградата и да си плати ДДС-то, пише "Стандарт".
Следете всяка минута 24 часа в денонощието последните новини - такива, каквито са, от Света, България и Варна в Petel.bg!
Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!
Бъдете с нас навсякъде и през вашия мобилен телефон!
Над 680 000 пингвина са изчезнали от остров край Антарктида за 14 години
Дата: 09/10, 02:00
Учени създадоха първите ядрени часовници в света
Дата: 09/10, 01:30
Украйна обмисля нов и неизползван досега маршрут за износ на зърно
Дата: 09/10, 01:00
Цените на петрола надхвърлиха 100 долара! Конфликтът с Иран задълбочава енергийната криза. Новата енергетика създава възможности за пасивен доход
Дата: 09/10, 00:50
Проф. д-р Здравко Каменов: Още в самото начало, от първия момент на поставяне на диагнозата стремежът трябва да бъде към идеален гликемичен контрол
Дата: 09/10, 00:50